کد خبر : 11139
دیدگاه‌ها برای ۱۳۳ شماره تاکسی بی سیم سبزوار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394 - 22:40
-

۱۳۳ شماره تاکسی بی سیم سبزوار شد

سبزواریان: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سبزوار گفت: شماره تاکسی بی سیم سبزوار تغییر کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهزاد ریواده افزود: از دو هفته گذشته شماره تماس تاکسی بی سیم سبزوار از ۴۴۰۲۰ به شماره ۱۳۳ تغییر یافت. وی اظهار کرد: با پیگیری های سازمان تاکسیرانی، اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات و

taxi-4400سبزواریان: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سبزوار گفت: شماره تاکسی بی سیم سبزوار تغییر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهزاد ریواده افزود: از دو هفته گذشته شماره تماس تاکسی بی سیم سبزوار از ۴۴۰۲۰ به شماره ۱۳۳ تغییر یافت.

وی اظهار کرد: با پیگیری های سازمان تاکسیرانی، اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شماره ۱۳۳ برای شهر سبزوار منظور شد.

او اضافه کرد: ۱۳۳، شماره ای کوتاه و شناخته شده در کشور است که برای تماس با آن از طریق تلفن همراه نیاز به گرفتن کد شهرستان نیست و مسافران و میهمانان شهر می توانند به راحتی با تماس با این شماره از خدمات ناوگان تاکسی بی سیم استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سبزوار در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر در سبزوار ۱۲۵ دستگاه تاکسی بی سیم فعال است که به صورت شبانه روزی به شهروندان ارائه خدمات می دهد.

وی با بیان اینکه فعلا قصد افزایش ناوگان تاکسی بی سیم را در سبزوار نداریم، بیان کرد: روزانه حدود ۲ هزار نفر مسافر از طریق تاکسی بی سیم در سبزوار جابجا می شوند.

ریواده میزان رضایتمندی و استقبال شهروندان سبزوار از ارائه خدمات تاکسی بی سیم این شهر را خوب ارزیابی کرد و گفت: بهبود و افزایش خدمات تاکسی بی سیم یکی از اولویت های اصلی سازمان است که در دستور کار قرار داشته، خوشبختانه تاکنون شاهد شکایت های بسیار کمی از سوی همشهریان از این ناوگان بوده ایم.

وی ابراز امیدواری کرد: با ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر زمینه جلب رضایت شهروندان سبزواری بیش از گذشته در این خصوص فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.