کد خبر : 1914
دیدگاه‌ها برای التیام آلام مادران و کودکان غزه با حمایت کودکان سبزواری بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 10:04
-

التیام آلام مادران و کودکان غزه با حمایت کودکان سبزواری

سبزواریان.کام: مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار گفت: گردهمایی بزرگ مادران و کودکان سبزواری در حمایت از مادران و کودکان مظلوم غزه برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان افزود: این گردهمایی با هدف حمایت از کودکان و مادران بی گناه غزه و نسل کشی مردم مظلوم فلسطین توسط نظامیان صهیونیست

سبزواریان.کام: مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار گفت: گردهمایی بزرگ مادران و کودکان سبزواری در حمایت از مادران و کودکان مظلوم غزه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان افزود: این گردهمایی با هدف حمایت از کودکان و مادران بی گناه غزه و نسل کشی مردم مظلوم فلسطین توسط نظامیان صهیونیست روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه ساعت ۱۸ بعداز ظهر در محل پارک بانوان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این گردهمایی هنرمندان کشوری (خانم گلی، مل مل و فرشید)، بانوان و کودکان سبزواری حضور خواهند داشت و برنامه های هنری و فرهنگی متنوعی نیز به اجرا درخواهد آمد.

اختریان از همه کودکان و مادران سبزواری دعوت کرد تا با تجمع بزرگ خود در پارک بانوان حس نوع دوستی و حمایت از هم ‌نسلان خود را در نوار غزه به نمایش بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.