کد خبر : 11603
دیدگاه‌ها برای الزام دریافت معاینه فنی ناوگان حمل و نقل شهری تا پایان سال در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 - 23:56
-

الزام دریافت معاینه فنی ناوگان حمل و نقل شهری تا پایان سال در سبزوار

سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: ارتقای کیفیت خودرو و سوخت آنها، نحوه نظارت توسط مراکز معاینه فنی و استفاده از منابع جدید انرژی از جمله راهکارهای کاهش آلودگی ناشی از حمل و نقل ها در شهرها می باشد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی افزود: در این راستا مراکز معاینه

shahrdari-modiran01سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: ارتقای کیفیت خودرو و سوخت آنها، نحوه نظارت توسط مراکز معاینه فنی و استفاده از منابع جدید انرژی از جمله راهکارهای کاهش آلودگی ناشی از حمل و نقل ها در شهرها می باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی افزود: در این راستا مراکز معاینه فنی خودرو برابر شرح وظایف ابلاغی می توانند با بررسی آلایندگی های خودروها و وسایل نقلیه موتوری از قبیل گازهای خروجی از اگزوز، ذرات معلق، صداو.. مالکین وسایل نقلیه را موظف به رفع نواقص موجود کنند.

او گفت: نظارت پلیس راهور و سایر دستگاه ها در اعمال قانون برای تردد خودروهای فاقد مجوز معاینه فنی و دودزا و هدایت آنها به مرکز مربوطه نقش موثری در این زمینه خواهد داشت.

رئیس ستاد معاینه فنی خودرو شهرداری سبزوار گفت: امروز ستاد معاینه فنی خودرو شهرداری سبزوار با حضور اعضا تشکیل جلسه داد که در این جلسه بر حفظ محیط زیست شهری و رفع آلایندگی ناشی از تردد وسایل نقلیه فاقد مجوز معاینه فنی در سطح شهر تاکید شد.

رئیس محیط زیست شهرستان سبزوار نیز به منظور جلوگیری از آلودگی هوا خواستار اعمال قانون خودروهای فاقد مجوز معاینه فنی توسط پلیس راهور در این شهر شد .

وی پیشنهاد داد: به منظور رفع آلایندگی های ناشی از ناوگان حمل و نقل شهری دودزا (اتوبوس ها) اخذ معاینه فنی توسط سازمان اتوبوسرانی تا پایان سال جاری در دستور کار قرار بگیرد که این مهم مورد تایید اعضا قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.