کد خبر : 10321
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 - 20:01
-

امسال در حوزه ترافیک اعتبار استانی نداریم

سبزواریان: مدیر حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری سبزوار گفت: ساماندهی حوزه ترافیک سبزوار نیازمند اعتبار است، امسال در این حوزه اعتبار استانی نداریم. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، امیر ناطقی با بیان این مطلب افزود: سال گذشته اعتبارات تخصیصی استان از محل جرایم حدود ۴۴۵ میلیون تومان بود که از این میزان

سبزواریان: مدیر حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری سبزوار گفت: ساماندهی حوزه ترافیک سبزوار نیازمند اعتبار است، امسال در این حوزه اعتبار استانی نداریم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، امیر ناطقی با بیان این مطلب افزود: سال گذشته اعتبارات تخصیصی استان از محل جرایم حدود ۴۴۵ میلیون تومان بود که از این میزان حدود ۲۶۰ میلیون تومان آن محقق شد.

وی اضافه کرد: این میزان اعتبار برای خرید و نصب و راه اندازی دوربین های نظارت تصویری کنترل ترافیک شهرستان سبزوار هزینه شد.

ناطقی بیان کرد: در سال گذشته اعتبارات جاری نیز حدود ۳۴ میلیون تومان بود که برای خرید رنگ، تابلو و علایم ترافیکی و گاردریل و… هزینه شد.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری سبزوار ابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات بتوان برای روان سازی ترافیک این شهر اقدامات موثری انجام داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس چهارشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

سلام
هی می گفتیم خبر وصل شدن مترو مشهد به نیشابور درست نیست و یا هنوز در حد طرح است. بفرما این هم خبرش. آیا می دانید نیشابور با راه اندازی این قطار به صورت جهشی پیشرفت خواهد کرد؟
و ما همچنان بعد از ۵۰ سال هنوز نتواستیم یک قطار محلی راه بیندازیم.
و همچنان گرفتار اختلافات و دعواهای خاله زنکی هستیم
___________
قطار حومه ای نیشابور – بینالود- مشهد به حرکت در آمد.راشدی معاون مسافری شرکت راه آهن گفت
سیاست وزارت راه و شهرسازی کاهش تلفات جاده ای از طریق راه اندازی قطارهای حومه ای در مسیر شهرهای بزرگ کشور است.

نظرات بسته شده است.