کد خبر : 9968
دیدگاه‌ها برای ایمنی معابر مدارس برای آغاز سال تحصیلی افزایش می یابد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 17:54
-

ایمنی معابر مدارس برای آغاز سال تحصیلی افزایش می یابد

سبزواریان: بیست و دومین جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل و ترافیک شهرداری سبزوار به منظور بررسی طرح های پیشنهادی مشاور در رابطه با چهل متری دوم شهید باهنر و سایر درخواست واصله ترافیکی در محل سالن جلسات شهرداری تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مدیر حمل ونقل و ترافیک شهرداری سبزوار گفت:

kargoroh-traficسبزواریان: بیست و دومین جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل و ترافیک شهرداری سبزوار به منظور بررسی طرح های پیشنهادی مشاور در رابطه با چهل متری دوم شهید باهنر و سایر درخواست واصله ترافیکی در محل سالن جلسات شهرداری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مدیر حمل ونقل و ترافیک شهرداری سبزوار گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، شهرداری به استقبال دانش‌آموزان می‌رود و مدیریت شهری در کنار دیگر ادارات آمادگی‌های لازم برای این استقبال از جامعه دانش‌آموزی را در سطح شهر فراهم می‌کند.

امیر ناطقی در خصوص رنگ‌آمیزی معابر و خط‌ کشی‌های عابر پیاده در سبزوار اظهار داشت: تمام مدارسی که نیازمند خط‌کشی عابر پیاده هستند، تا آغاز سال تحصیلی خط‌کشی می‌شوند.

وی خط‌کشی معابر و خیابان های اصلی شهر را از دیگر اولویت‌های شهرداری در آستانه سال تحصیلی عنوان کرد و افزود: این مهم با هدف روان سازی ترافیک و افزایش ظرفیت حمل و نقل عمومی انجام خواهد شد.

ناطقی با تاکید بر تقویت ناوگان حمل و نقل و کنترل و نظارت بر تاکسی ها، اتوبوس ها و سرویس های مدارس، گفت: این امر باید به طور جدی پیگیری شود تا کمبودی در زمینه وسایل حمل و نقل عمومی نداشته باشیم و موانع موجود باید در فرصت باقی مانده تا بازگشایی مدارس رفع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.