کد خبر : 11722
دیدگاه‌ها برای ایجاد شهر سنگ در سبزوار منتظر واگذاری زمین بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 - 20:00
-

ایجاد شهر سنگ در سبزوار منتظر واگذاری زمین

سبزواریان: مدیرعامل سازمان میادین و فراورده های کشاورزی شهرداری سبزوار گفت: منتظر تحویل زمین برای ایجاد شهر سنگ و مصالح ساختمانی در سبزوار هستیم. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمدرضا آستانی برای ایجاد این شهر تاکنون چندین جلسه تخصصی برگزار شده است، اظهار داشت: قرار است صنف تولیدکنندگان و فروشندگان سنگ های ساختمانی در

سبزواریان: مدیرعامل سازمان میادین و فراورده های کشاورزی شهرداری سبزوار گفت: منتظر تحویل زمین برای ایجاد شهر سنگ و مصالح ساختمانی در سبزوار هستیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمدرضا آستانی برای ایجاد این شهر تاکنون چندین جلسه تخصصی برگزار شده است، اظهار داشت: قرار است صنف تولیدکنندگان و فروشندگان سنگ های ساختمانی در یک محل به صورت متمرکز در خارج از شهر مستقر شوند و به ارائه خدمات بپردازند.

وی افزود: تاکنون چند نقطه برای ایجاد شهر سنگ جانمایی شده بود که در کارگروه خدمات شهری به تصویب نرسید و مقرر شد در جلسه های آینده چند مکان دیگر از سوی صنف مذکور معرفی شود.

او با اشاره به اینکه ۵۲ کارگاه تولید سنگ ساختمانی در نقاط مختلف شهر و حومه فعال هستند که اغلب مشکلات زیست محیطی مختلفی را برای شهر و شهروندان ایجاد کرده اند، ادامه داد: خروج همه این صنف از درون شهر به خاطر رفع این مشکلات اجباری است و تقاضا داریم هریک از تولیدکنندگان و فروشندگان سنگ های ساختمانی همکاری های لازم را با سازمان میادین داشته باشند.

مدیرعامل سازمان میادین و فراورده های کشاورزی شهرداری سبزوار هدف از این اقدام را جلب رضایت شهروندان و بخشیدن چهره ای زیبا به منظر شهری بیان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.