کد خبر : 11719
دیدگاه‌ها برای میدان دام و احشام سبزوار ساماندهی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 - 19:55
-

میدان دام و احشام سبزوار ساماندهی شد

سبزواریان: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی سبزوار از ساماندهی میدان دام و احشام سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمدرضا آستانی با اعلام این خبر افزود: ساماندهی میدان دام و احشام سبزوار با اخذ مصوبه از شورای اسلامی شهر، آگهی مزایده شد که پس از انجام

ahsham01سبزواریان: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی سبزوار از ساماندهی میدان دام و احشام سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمدرضا آستانی با اعلام این خبر افزود: ساماندهی میدان دام و احشام سبزوار با اخذ مصوبه از شورای اسلامی شهر، آگهی مزایده شد که پس از انجام این مهم، این میدان برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان به صورت اجاره به بخش خصوصی واگذار شد و از این پس شهرداری به عنوان دستگاه نظارتی بر آن نظارت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این مکان با حدود ۳۸هزار متر مساحت مرکز مبادلات دام و احشام این شهر، روستاها و شهرهای همجوار است، اظهار کرد: کل مساحت بناهای موجود آن شامل ورودی، اصطبل ها و سرویس های بهداشتی حدود ۱۱ هزار و ۳۰۰ متر می باشد.

او به ساماندهی میدان دام و احشام سبزوار اشاره کرد و افزود: بازسازی تاسیسات، تعمیرات محوطه و محیط میدان، تامین روشنایی، فضای سبز، کف اصطبل‌ها و نظارت‌های بهداشتی از جمله این اقدامات بوده است.

آستانی همچنین از نصب باسکول های دیجیتال در این میدان خبر داد و گفت: ۸ باسکول دیجتال با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیون ریال د جایگزین باسکول های قدیمی شد که با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

وی گفت: به درخواست شهروندان شاغل در این میدان جهت تامین امنیت بیشتر تعداد دوربین ها به ۹ عدد افزایش یافت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی سبزوار با بیان اینکه سبزوار قطب دامپروری استان است، گفت: روزانه بین ۳۰۰ تا هزار راس دام از مرکز مبادلات دام و احشام شهرداری به کشتارگاه های تهران، مازندران و… منتقل می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.