کد خبر : 6448
دیدگاه‌ها برای باستانی کار سبزوار مقام اول جهان را کسب کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1393 - 18:01
-

باستانی کار سبزوار مقام اول جهان را کسب کرد

سبزواریان: رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: محسن گلستانی زاده باستانی کار این شهرستان در رشته کباده مقام اول جهان را کسب کرد. مجید نصرالله زاده در گفتگو با ایرنا افزود: این ورزشکار عضو تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای ایران است. وی اظهار کرد: تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی

mohsen-golestani-zade-01سبزواریان: رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: محسن گلستانی زاده باستانی کار این شهرستان در رشته کباده مقام اول جهان را کسب کرد.

مجید نصرالله زاده در گفتگو با ایرنا افزود: این ورزشکار عضو تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای ایران است.

وی اظهار کرد: تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی پهلوانی و زورخانه ای در کشور تاجیکستان، قهرمان چهارمین دوره این مسابقات شد.

وی گفت: در رشته تیمی زورخانه ای تیم ایران با ترکیب مجتبی ذاکر، ابوالفضل طاووسی، آرش کارآموزیان، فرهاد نکوفر و محسن گلستانی زاده و با مرشدی و مربیگری پوریا حسن نژاد و مصطفی حسین نژاد با اختلاف بسیار از دیگر رقبای خود قهرمان شد.

وی افزود: در این مسابقات کشور آذربایجان دوم شد و کشورهای افغانستان و تاجیکستان بطور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

وی اظهار کرد: در مسابقات مزبور ۱۱ تیم حضور داشتند که تیم های کشورهای عراق و بلاروس نیز مقام های پنجم و ششم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: هفتم اسفند ماه نیز مسابقات هنرهای فردی در رشته های سنگ، چرخ چمنی و میل بازی بین ورزشکاران کشورهای مختلف انجام شد که محسن گلستانی زاده در رشته کباده بر سکوی نخست ایستاد، رقیب تاجیک وی به مقام دوم رسید و ورزشکاران عراقی و آذربایجانی بطور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.