کد خبر : 11683
دیدگاه‌ها برای بتن ریزی خیابان شریعتمداری از هفته آینده بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394 - 18:08
-

بتن ریزی خیابان شریعتمداری از هفته آینده

سبزواریان: معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: در راستای توسعه و عمران شهری، از اوایل هفته آینده عملیات بتن ریزی پیاده راه خیابان شریعتمداری سبزوار آغاز می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب افزود: با اتمام انشعابات اصلی و فرعی آب و فاضلاب خیابان شریعتمداری و همچنین تعویض لوله های

shariatmadari-pyaderah01سبزواریان: معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: در راستای توسعه و عمران شهری، از اوایل هفته آینده عملیات بتن ریزی پیاده راه خیابان شریعتمداری سبزوار آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب افزود: با اتمام انشعابات اصلی و فرعی آب و فاضلاب خیابان شریعتمداری و همچنین تعویض لوله های فرسوده آب تا پایان هفته توسط آبفای شهری، این خیابان برای ادامه عملیات اجرایی در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر نشست برخی ار قسمت های این خیابان در حین انجام اتصال انشعابات، اظهار کرد: خوشبختانه مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد و فرو رفتگی ها ایجاد شده از وجود آب های زیر سطحی با انجام اقداماتی مهار شده است.

جعفر صائمی نسب یادآور شد: مساحت طرح پیاده راه خیابان شریعتمداری ۳ هزار مترمربع است که با هدف ارتقای کیفی فضای شهری در دو فاز با اجرای کف سازی و جداره سازی صورت بگیرد.

به گفته وی فاز نخست این طرح در سال جاری و با اعتباری بالغ بر حدود ۵۰۰ میلیون تومان به اتمام خواهد رسید.

او خاطرنشان کرد: تامین امنیت و سلامت تردد عابران پیاده، رونق کسب و کار واحدهای تجاری و توسعه گردشگری از جمله مزایای پیاده محورسازی خیابان شریعتمداری می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.