کد خبر : 8752
دیدگاه‌ها برای برخورد با شایعه پراکنان و اخلالگران نظم و امنیت در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 تیر 1394 - 18:20
-

برخورد با شایعه پراکنان و اخلالگران نظم و امنیت در سبزوار

سبزواریان: فرمانده انتظامی سبزوار از برخورد جدی با اخلالگران و شایعه پراکنان در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، سید محمد هاشم‌زاده هاشمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اتفاقات اخیر در مورد موسسات مالی و اعتباری میزان و برخی موسسات دیگر اظهار داشت: متاسفانه در

polis01سبزواریان: فرمانده انتظامی سبزوار از برخورد جدی با اخلالگران و شایعه پراکنان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، سید محمد هاشم‌زاده هاشمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اتفاقات اخیر در مورد موسسات مالی و اعتباری میزان و برخی موسسات دیگر اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر شایعاتی در مورد بانک قوامین در شهرستان‌های مجاور و سبزوار شنیده شده که این مسئله سبب بروز ناهنجاری‌هایی در سطح جامعه شده است.

وی با بیان اینکه شایعات مطرح شده در مورد بانک قوامین برگرفته و ناشی از التهابات مربوط به موسسه مالی و اعتباری میزان است، تصریح کرد: با توجه به داغ شدن بازار شایعات و سوء‌استفاده برخی از افراد مغرض نسبت به استفاده از این فرصت، نیروی انتظامی با افرادی که اقدام به شایعه پراکنی و قصد اخلال در نظم و امنیت شهرستان را داشته باشند برخورد جدی می‌کند.

هاشمی با بیان اینکه هنجارشکنان همواره به دنبال آسیب رساندن به اموال مردم و کشور هستند، خاطرنشان کرد: بانک قوامین که امروز مورد هجمه برخی افراد هنجارشکن و شایعه‌پراکن قرار گرفته از بانک‌های پاک و دارای سابقه درخشانی است و متاسفانه امروز افرادی که با جهت‌دهی‌های مشخص قصد اخلال در نظام مالی و پولی کشور را دارند برای اینگونه بانک‌ها نیز شایعاتی را ایجاد می‌کنند.

فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به تجمعات اخیر مردم در ارتباط با موسسه مالی و اعتباری میزان نیز گفت: تنها خواسته سپرده‌گذاران در این زمینه پاسخگوی مسئولان بود که با هماهنگی صورت گرفته و با مسئولان شهرستان و دادستانی توضیحاتی در مورد نحوه پرداخت مطالبات به مردم داده شد که خوشبختانه با بازتاب خوبی در شهرستان همراه و سبب شد تا آرامش خاطر بین سپرده‌گذاران حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه در این تجمعات نیز هیچ برخورد بدی از سوی نیروی انتظامی با مردم نشده است، گفت: ما فقط با کسانی برخورد می‌کنیم که قصد بر هم زدن آرامش جامعه دارند و می‌خواهد با شایعه پراکنی از آب گل آلود ماهی بگیرند.

فرمانده انتظامی سبزوار افزود: هجوم یک‌باره مردم به سمت یک بانک و مطالبه پول قطعا منابع آن مجموعه را با مشکلاتی روبه‌رو می‌کند و افراد سودجو نیز از همین مسئله استفاده و سعی در ایجاد اخلال در نظم عمومی می‌کنند.

هاشمی با بیان اینکه انتظار ما از مردم این است که به شایعات توجه نکنند گفت: نیروی انتظامی در راستای ایجاد آرامش روانی در جامعه تمام اخبار و مسائل را بررسی می‌کند و در صورت بروز شایعه قطعا با عوامل آن برخورد جدی خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.