کد خبر : 10003
دیدگاه‌ها برای برخورد سمند و تانکر حامل گاز مایع در جاده سبزوار- مشهد ۵ مصدوم بر جای گذاشت بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 17:29
-

برخورد سمند و تانکر حامل گاز مایع در جاده سبزوار- مشهد ۵ مصدوم بر جای گذاشت

سبزواریان: معاون فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه تانکر حامل گاز مایع ۵ نفر مصدوم بر جای گذاشت. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس معصومی صدر افزود: این حادثه ساعت ۱۸:۳۵ دقیقه امروز در کیلومتر ۵۰ جاده سبزوار- مشهد

سبزواریان: معاون فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه تانکر حامل گاز مایع ۵ نفر مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس معصومی صدر افزود: این حادثه ساعت ۱۸:۳۵ دقیقه امروز در کیلومتر ۵۰ جاده سبزوار- مشهد رخ داد که متاسفانه بر اثر آن ۵ نفر از هموطنان مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

وی اظهار داشت: به محض اطلاع این حادثه به مرکز فرماندهی ۱۲۵، تیم امداد و نجات آتش نشانی سبزوار با یک دستگاه خودرو سنگین اطفا حریق برای مهار احتمالی انفجار و آتش فورا به محل حادثه اعزام شدند.

معصومی با بیان اینکه قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه راننده یکی از خودروها توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شده بود، تصریح کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل سانحه با انجام عملیات به موقع ۴ مصدوم دیگر را از میان خودروها نجات و برای اعزام به بیمارستان تحویل نیروهای اورژانس دادند.

معاون فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: به دلیل وقوع این حادثه در کیلومتر ۵۰ و خروج از حوزه شهری، امدادرسانی و انجام عملیات با هماهنگی فرماندار سبزوار و استاندار خراسان رضوی انجام شد.

معصومی گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.