کد خبر : 3315
دیدگاه‌ها برای بررسی اجرای طرح مونیتورینگ خودروهای شهرداری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1393 - 1:42
-

بررسی اجرای طرح مونیتورینگ خودروهای شهرداری سبزوار

سبزواریان.کام: مدیر حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری سبزوار از اجرای بررسی طرح مونیتورینگ خودروهای شهرداری سبزوار خبر داد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، فواد سحابی با اعلام خبر فوق افزود: در جلسه مشترکی که با حضور مسئولین مرکز پژوهش های جغرافیایی و علوم اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری، روسای کارگروه های

سبزواریان.کام: مدیر حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری سبزوار از اجرای بررسی طرح مونیتورینگ خودروهای شهرداری سبزوار خبر داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، فواد سحابی با اعلام خبر فوق افزود: در جلسه مشترکی که با حضور مسئولین مرکز پژوهش های جغرافیایی و علوم اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری، روسای کارگروه های حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری، خدمات شهری و مدیران شهرداری برگزار شد، ارائه بحث و تبادل نظر در خصوص طرح مونیتورینگ خودروهای شهری و شهرداری سبزوار صورت گرفت.

وی اظهار کرد: در این جلسه همچنین نسبت به معرفی و مزایای استفاده از طرح مونیتورینگ خودرو براساس اطلاعات جغرافیایی و مبنای GIS جهت بهبود وضعیت، مدیریت و کنترل حرکت وسایط نقلیه شهری پرداخته شد و همزمان پاسخگویی سوالات حاضرین در خصوص زوایای مختلف طرح انجام شد.

سحابی گفت: در این جلسه بر ضرورت انجام طرح مونیتورینگ خودرو در سبزوار تاکید و مقرر شد پس از بررسی وضعیت زیرساختی در سطح شهر و مشخص شدن شرح خدمات طرح نسبت به برنامه ریزی اجرایی طرح اقدام گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.