کد خبر : 7265
دیدگاه‌ها برای افزایش خودسرانه کرایه تاکسی‌ در سبزوار خلاف قانون است با آن برخورد می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 فروردین 1394 - 16:04
-

افزایش خودسرانه کرایه تاکسی‌ در سبزوار خلاف قانون است با آن برخورد می شود

سبزواریان: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سبزوار گفت: افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی‌ در سبزوار خلاف قانون است و با متخلفان برخورد می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، فواد سحابی با تاکید بر این مطلب افزود:هر سال با پایان یافتن تعطیلات نوروزی، موضوع افزایش نرخ کرایه های تاکسی در شهرهای مختلف از جمله

taxiسبزواریان: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سبزوار گفت: افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی‌ در سبزوار خلاف قانون است و با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، فواد سحابی با تاکید بر این مطلب افزود:هر سال با پایان یافتن تعطیلات نوروزی، موضوع افزایش نرخ کرایه های تاکسی در شهرهای مختلف از جمله سبزوار مطرح می شود و اعضای شورای شهر بر اساس بررسی ویژگی های مختلف، نرخ های جدید را مورد تصویب قرار می دهند.

وی ادامه داد: بر اساس قانون شهرداری، نرخ پیشنهادی کرایه تاکسی به شورای شهر فرستاده می شود و سپس مصوبه شورای شهر برای تایید نهایی به کمیته انطباق فرمانداری ارسال می شود تا نظر نهایی خود را اعمال کند به همین خاطر تا تصویب شورای شهر و تایید فرمانداری هر گونه افزایش نرخ کرایه های تاکسی برخلاف قانون است و با متخلفان برخورد می شود.

سحابی تاکید کرد: سازمان تاکسیرانی سبزوار در صورت مشاهده هرگونه تخلف با رانندگانی که به صورت خودسرانه، کرایه های تاکسی را در مسیرهای مختلف افزایش بدهند، برخورد قانونی می کند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سبزوار با تاکید بر این نکته که شهروندان سبزوار نیز هر گونه تخلف را به سازمان تاکسیرانی این شهر گزارش کنند، گفت: شهروندان می توانند هر گونه تخلف رخ داده در نرخ کرایه های تاکسی را به سازمان تاکسیرانی گزارش کنند تا مسئولان به وظیفه خود عمل کنند.

وی همچنین با اظهار اینکه قبول داریم که بخاطر کمبود نیروی انسانی در برخی مواقع نظارت ها با متخلفین ضعیف است، گفت: اما شهروندان سبزواری مطمئن باشند که علیرغم این مهم برخورد با متخلفینی که مکرر به تخلف خود ادامه می دهند تنها منوط به جریمه نقدی نیست و براساس جدول تخلف متخلفین با فسخ، لغو امتیاز و خواباندن تاکسی مواجه می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.