کد خبر : 9463
دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن های دهه کرامت میثاقی برای وحدت جامعه اسلامی است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 17:58
-

برگزاری جشن های دهه کرامت میثاقی برای وحدت جامعه اسلامی است

سبزواریان: فرماندار جوین گفت: رویکرد برگزاری جشن های دهه کرامت به سوی تعمیق ارزشهای دینی و وحدت هر چه بیشتر جهان اسلام پیش می رود. ابراهیم جدی کار در گفت و گو با ایرنا در آستانه دهه کرامت افزود: دهه کرامت بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ رضوی و فاطمی در جامعه است. وی با تاکید

farmandar-jovein01سبزواریان: فرماندار جوین گفت: رویکرد برگزاری جشن های دهه کرامت به سوی تعمیق ارزشهای دینی و وحدت هر چه بیشتر جهان اسلام پیش می رود.

ابراهیم جدی کار در گفت و گو با ایرنا در آستانه دهه کرامت افزود: دهه کرامت بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ رضوی و فاطمی در جامعه است.

وی با تاکید بر بهره گیری هر چه بیشتر از دهه کرامت اظهار کرد: مسوولان دستگاه های اجرایی باید از همه توان و ظرفیت شهرستان برای برگزاری مناسب مراسم این ایام استفاده کرده و در همه برنامه ها، محتوای ارزشی و آموزنده را مدنظر داشته باشند.

جدی کار با بیان اینکه عنوان شعار دهه کرامت امسال ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) با همدلی و همزبانی نامگذاری شده است گفت: همه باید تلاش کنیم از ظرفیت دهه کرامت در راستای ترویج بیشتر ارزشهای اسلامی بویژه به نسل جوان استفاده کنیم.

وی با اشاره به برنامه های استکبار جهانی برای کمرنگ کردن ارزش های دینی و اسلامی در جوانان افزود: باید هر چه بیشتر در راستای آشنایی و نهادینه کردن این ارزش ها در نسل جوان جامعه تلاش کنیم.

وی با تبریک میلاد باسعادت کریمه اهل بیت و روز ملی دختران ادامه داد: نامگذاری سالروز میلاد حضرت معصومه (س) به عنوان روز ملی دختران، حرکتی نمادین برای ترویج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و الگوسازی از شخصیت ایشان برای دختران امروز است.

وی اظهار کرد: سیره عملی حضرت معصومه (س) نماد و الگوی عزت زنان مسلمان است که باید در تبیین و معرفی شخصیت ایشان به عنوان الگو برای زنان و دختران هر چه بیشتر تلاش کنیم .

فرماندار جوین با اشاره به تشکیل ستاد دهه کرامت و کمیته های مربوطه در این شهرستان گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه برای ایام دهه کرامت در جوین پیش بینی شده است.

جدی کار افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی هنری، ادعیه، برگزاری سخنرانی، مسابقات، برپایی ایستگاههای صلواتی، مسابقات ورزشی، اردوهای زیارت گروههای صالحین، نشست های تخصصی، توزیع بسته های فرهنگی از جمله برنامه های دهه کرامت در شهرستان جوین است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.