کد خبر : 6839
دیدگاه‌ها برای برگزاری مانور ستاد اجرایی خدمات سفر در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1393 - 16:52
-

برگزاری مانور ستاد اجرایی خدمات سفر در سبزوار

سبزواریان: دستگاه ها و ادارات خدمات رسان ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان با برگزاری مانور آمادگی خود را برای پذیرایی از مسافران و زائران بارگاه رضوی اعلام کردند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در این مراسم با تقدیر از زحمات مسئولان و کارکنان ادارات خدمات رسان ستاد تسهیلات نوروزی

سبزواریان: دستگاه ها و ادارات خدمات رسان ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان با برگزاری مانور آمادگی خود را برای پذیرایی از مسافران و زائران بارگاه رضوی اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در این مراسم با تقدیر از زحمات مسئولان و کارکنان ادارات خدمات رسان ستاد تسهیلات نوروزی سبزوار، گفت: خراسان به عنوان استانی که افتخار میزبانی از زائران علی ابن موسی الرضا را دارد با تمام توان خود در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این میزبانی خود را آماده می کند.

احمد برادران اظهار داشت: سبزوار بزرگ به عنوان اولین شهر در استان خراسان کار مضاعف و ویژه ای در میزبانی از مسافرینی را دارد که قصد سفر به این استان را دارند در پیش دارد.

وی ارائه خدمات را تمام زمینه ها به مسافرین را تاکید و توجه استاندار دانست وافزود: ارائه بهترین خدمات در بخش خصوصی و دولتی مورد انتظار است.

برادران تصریح کرد: نوروز فرصت مناسبی است که در جهت شناساندن توانایی ها وتوانمندی های سبزوار به گردشگران و مسافرین باشیم و رشد خوبی را در این زمینه پیدا کنیم.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: سبزوار باید بتواند در این فرصت زمینه حضور مسافرین را در سطح شهر فراهم کند و در شناساندن پیشینه قوی سبزوار به مسافرینی که از کل کشور در این مسیر تردد می کنند تلاش کنیم.

لازم به توضیح است شهرداری سبزوار نیز به عنوان یکی از دستگاه های خدمات رسان ستاد تسهیلات نوروزی اقدامات منسجم و برنامه ریزی شده ای را برای بهار سال ۹۴، مسافران و زائران بارگاه رضوی تدارک دیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.