کد خبر : 19299
دیدگاه‌ها برای برگزاری مسابقه بزرگ خوشنویسی در شهرستان سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اسفند 1397 - 9:05
-

برگزاری مسابقه بزرگ خوشنویسی در شهرستان سبزوار

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برای اولین بار در سبزوار، یک دوره مسابقه خوشنویسی در سطح مدارس ابتدائی با همکاری انجمن خوشنویسان این شهرستان برگزار شد. انجمن خوشنویسان سبزوار با همکاری معاونت ابتدایی اداره آموزش و پرورش سبزوار برای اولین بار یک دوره مسابقه خوشنویسی خط تحریری بین بیش از هزار دانش

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

برای اولین بار در سبزوار، یک دوره مسابقه خوشنویسی در سطح مدارس ابتدائی با همکاری انجمن خوشنویسان این شهرستان برگزار شد.

انجمن خوشنویسان سبزوار با همکاری معاونت ابتدایی اداره آموزش و پرورش سبزوار برای اولین بار یک دوره مسابقه خوشنویسی خط تحریری بین بیش از هزار دانش آموز علاقه مند در مقاطع اول تا ششم ابتدایی برگزار کرد. این مسابقات که باهمکاری صمیمانه مدیران، آموزگاران و پرسنل آموزشگاه های فرهنگ، محمود بیهقی، نمونه افقهی و صاحب الزمان (عج)برگزار شد با استقبال بی نظیر دانش آموزان و اولیاء روبرو شد .

طوسی مدیر انجمن خوشنویسان سبزوار به اتفاق صادقی معاونت ابتدایی اداره آموزش و پرورش سبزوار و همراهان از محل برگزاری مسابقات بازدید و سطح مسابقات را عالی ارزیابی کردند.

این دوره از مسابقات در٣ مقطع اول ابتدایی، دوم و سوم ابتدایی و چهارم، پنجم و ششم ابتدایی به تفکیک دختران و پسران برگزار شد .

مدیر انجمن خوشنویسان سبزوار ضمن تشکر از همکاری بسیار صمیمانه معاونت مقطع  ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوار و همکاران دلسوزشان، هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را استعدادیابی دانش آموزان علاقه مند و مستعد و تشویق و ترغیب خانواده ها برای ادامه راه و حضور فرزندانشان در کلاسهای تخصصی انجمن خوشنویسان اعلام کرد.

وی در خاتمه اظهار داشت: خوشنویسی یکی از پاکترین هنرهاست. داشتن خط خوش می تواند موجب سرفرازی فرزندانمان شود و به آنها آرامش داده و بهترین سرگرمی برای اوقات فراغت آنها باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.