کد خبر : 10252
دیدگاه‌ها برای برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مهر 1394 - 19:52
-

برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر در سبزوار

سبزواریان: مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار بیان کرد: یک دوره مسابقه کتابخوانی از چکیده کتاب حماسه غدیر در سبزوار برگزار می‌شود. علیرضا رادمان، مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن کریم(ایکنا) از خراسان رضوی از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت عید غدیر خبر داد. رادمان هدف از

alireza-radmanسبزواریان: مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار بیان کرد: یک دوره مسابقه کتابخوانی از چکیده کتاب حماسه غدیر در سبزوار برگزار می‌شود.

علیرضا رادمان، مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن کریم(ایکنا) از خراسان رضوی از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت عید غدیر خبر داد.

رادمان هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی اعضای کانون‌ها با موضوعیت غدیر و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیان کرد و گفت:‌ این مسابقه از کتاب چکیده «حماسه غدیر» علامه حکیمی که شرحی بر کتاب الغدیر، علامه امینی است، انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند کتاب را از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان واقع در حاشیه میدان ارشاد اسلامی(نقابشک) و یا پاتوق کتاب واقع در کاشفی ۱۴ دریافت کرده و تا تاریخ ۱۷ مهرماه پاسخنامه را تحویل دهند.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار اضافه کرد: برای پاسخگویی به سؤالات در این رابطه علاقه‌مندان می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۵۱۴۴۴۵۶۸۶۲ و ۰۵۱۴۴۲۲۴۰۰۴ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.