کد خبر : 4132
دیدگاه‌ها برای برگزاری نشست مشترک سازمان پسماند با شهریاران محلات سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 - 1:01
-

برگزاری نشست مشترک سازمان پسماند با شهریاران محلات سبزوار

سبزواریان.کام: سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار با ساکنین محدوده ها و محلات شرق کال عیدگاه نشست مشترک برگزار کردند. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار در این رابطه گفت: نخستین نشست مسئولین حوزه خدمات شهری با شهریاران محلات باهنر و شرق کال عیدگاه به منظور رفع مشکلات و

سبزواریان.کام: سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار با ساکنین محدوده ها و محلات شرق کال عیدگاه نشست مشترک برگزار کردند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار در این رابطه گفت: نخستین نشست مسئولین حوزه خدمات شهری با شهریاران محلات باهنر و شرق کال عیدگاه به منظور رفع مشکلات و تسریع در امور و خدمات رسانی بهتر به این مناطق برگزار شد.

سید علی کوشکی ضمن تقدیر از اهالی محلات به منظور همراهی و همکاری در انجام امور خدمات شهری، افزود: سبزوار می تواند با تعامل سازمان مدیریت پسماند، شهریاران محلات و مردم به یکی از رتبه های نخست شهرهای پاک کشور تبدیل شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار نیز در این نشست گفت: همکاری و همراهی شهروندان محدوده ها و محلات شرق کال عیدگاه با نیروهای شهرداری و پاکبانان جای بسی تقدیر دارد.

سعیدرضا فصیحی در ادامه به برخی اقدامات اجرایی در این محلات پرداخت و از استقرار غرفه های بازیافت در پارک غدیر و اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در این مناطق خبر داد.

وی به برگزاری چند کلاس آموزشی در حوزه مختلف پسماند نیز اشاره کرد و افزود: این کلاس های نقش موثری در ارتقای فرهنگ عمومی این مناطق داشته بگونه ای که پاکسازی منطقه بصورت ماهانه با مشارکت اهالی مناطق مذکور صورت می گیرد.

گفتنی است شهریاران محلات حاضر در نشست به ارائه برخی نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و از مساعدت و همراهی بیشتر مردم جهت تامین بخشی از هزینه های پسماند در این مناطق خبر دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.