کد خبر : 11098
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آذر 1394 - 21:57
-

برگزاری نمایشگاه توانمندی ھای رسانه ای در سبزوار

سبزواریان: مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار از برگزاری نمایشگاه توانمندی ھای رسانه ای برای دومین سال در سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه از روز چهارشنبه بیست و پنجم آذرماه کار خود را به مدت یک هفته در محل سالن شماره ۲

mediaexpo-sabzevar2-01سبزواریان: مدیر اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار از برگزاری نمایشگاه توانمندی ھای رسانه ای برای دومین سال در سبزوار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه از روز چهارشنبه بیست و پنجم آذرماه کار خود را به مدت یک هفته در محل سالن شماره ۲ کتابخانه ناوی واقع در ۲۴ متری انقلاب آغاز خواهد کرد.

وی اظهار داشت: کسانی می توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند که مجوزھای لازم برای فعالیت رسانه ای را داشته باشند.
او گفت: علاقه مندان می توانند فرم درخواست شرکت در نمایشگاه را از درگاه اینترنتی شهرداری سبزوار دریافت و پس از تکمیل به نماینده کمیته اجرایی نمایشگاه در محل اداره فرهنگی ورزشی شهرداری واقع در پارک جانبازان تحویل نمایند.

اطلاعیه شماره یک

باسمه تعالی
نمایشگاه توانمندی های رسانه ای

با سلام و درود بر روان پاک پیامبر اعظم(ص) با توجه به برگزاری نمایشگاه توانمندی های رسانه ای سبزوار بزرگ در آذرماه سال جاری، از کلیه افراد و رسانه های علاقه مند به شرکت در این نمایشگاه تقاضا می شود حداکثر تا پایان ساعت اداری روز پنجشنبه ۱۲ آذرماه ۹۴ نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نمایند.
علاقه مندان می توانند فرم درخواست شرکت در نمایشگاه را از درگاه اینترنتی شهرداری سبزوار دریافت و پس از تکمیل به نماینده کمیته اجرایی نمایشگاه در محل اداره فرهنگی ورزشی شهرداری واقع در پارک جانبازان تحویل نمایند.
کمیته اجرایی نمایشگاه توانمندی های رسانه ای سبزوار

[button color=”green” size=”medium” link=”http://sabzevar.ir/wp-content/uploads/2015/11/%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85.pdf” target=”blank” ]دانلود فرم ثبت نام[/button]

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس پنجشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۶:۵۴

واقعا کار مسئولان ما برعکسه، درست در روزهایی که قرار است همایش بین المللی سربداران برگزار شود و خبرنگاران و رسانه های شهرستان باید شبانه روز برای پوشش خبری این همایش حتی در سطح ملی کار کنند نمایشگاه رسانه ها گذاشته اند. آخر کدام عقلی این کار را می کند. اینقدر ناهماهنگی در نهادها و برنامه های شهر هست. آیا نمی توانند با هم هماهنگ کنند. ۲۰ روز دیگر به برگزاری این همایش مانده اما هنوز هیچ کار رسانه ای جدی بویژه در سطح کشوری انجام نشده است و ظاهرا هیچ خبری نیست.

نظرات بسته شده است.