کد خبر : 5670
دیدگاه‌ها برای برگزاری بیش از ۴۵ برنامه فرهنگی در سبزوار همزمان با دهه فجر بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 - 18:10
-

برگزاری بیش از ۴۵ برنامه فرهنگی در سبزوار همزمان با دهه فجر

سبزواریان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از برگزاری بیش از ۴۵ عنوان برنامه فرهنگی همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد. به گزارش فارس، محبوبه طبسی ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه کمیته فرهنگی ستاد دهه مبارک فجر شهرستان با مدیریت این اداره اجرای ویژه برنامه‌های خاصی را

mahbobe-tabasi01سبزواریان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از برگزاری بیش از ۴۵ عنوان برنامه فرهنگی همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، محبوبه طبسی ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه کمیته فرهنگی ستاد دهه مبارک فجر شهرستان با مدیریت این اداره اجرای ویژه برنامه‌های خاصی را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: این برنامه‌ها با محوریت آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ، گفتمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین و طراحی شده است.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی، تهیه فیلم مستند از انقلاب، مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی با محوریت انقلاب، نمایشگاه نقاشی، برگزاری شب شعر، توزیع بسته‌های فرهنگی، نمایشگاه معرق آیات قرآنی، برگزاری نماز شکر، اکران مستندهای انقلاب، افتتاح ساختمان کتابخانه در روستای افچنگ سبزوار از جمله این برنامه‌هاست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با بیان اینکه همزمان با دهه مبارک فجر ۶ کانون فرهنگی و هنری مسجد در سطح روستاهای شهرستان افتتاح می‌شوند، ادامه داد: در این مدت کاروان‌های فرهنگی و هنری با محوریت کانون‌های مساجد به مراکز بخش‌ها و روستاهای شهرستان اعزام می‌شوند.

طبسی با اشاره به اکران فیلم‌های ویژه انقلاب اسلامی در سالن سینما بهمن سبزوار با حضور اقشار مختلف مردم گفت: در این مدت بیش از ۱۷ نشست تخصصی گفتمان دینی ویژه جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ابعاد مختلف شکل‌گیری انقلاب اسلامی یادآور شد: در همین راستا و در جهت تبیین اهداف و آشنایی جوانان و نوجوانان با گفتمان انقلاب اسلامی برگزاری نشست‌های روشنگری در ابعاد مختلف در دستور کار قرار گرفته که این برنامه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار صورت می‌گیرد.

طبسی افزود: همچنین در این ایام بیش از ۱۰ عنوان برنامه قرآنی در سطح شهرستان برگزار می‌شود که مهم‌ترین آنها برگزاری مراسم تجلیل از منادیان نور و خادمین قرآن در سبزوار است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار خاطرنشان کرد: در این مراسم از نویسنده کتاب قرآن پژوهان سبزواری که با تلاش فراوان توانسته زندگی بیش از ۴۰ قرآن پژوه این شهرستان را معرفی و در کتابی گردآوری کند، تجلیل می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.