کد خبر : 6146
دیدگاه‌ها برای بزودی لوله های نفت خیابان ۴۰ متری دوم جابجا می شوند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 14:24
-

بزودی لوله های نفت خیابان ۴۰ متری دوم جابجا می شوند

سبزواریان: قائم مقام شهردار سبزوار با اعلام خبری خوش برای اهالی ۴۰ متری دوم(شهید باهنر) سبزوار از اجرای اقدامات لازم برای تفکیک مسیرهای رفت وبرگشت و بهسازی خیابان ۴۰ متری دوم و تغییر و جابجایی خطوط انتقال نفت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با بیان این مطلب گفت: حدود

سبزواریان: قائم مقام شهردار سبزوار با اعلام خبری خوش برای اهالی ۴۰ متری دوم(شهید باهنر) سبزوار از اجرای اقدامات لازم برای تفکیک مسیرهای رفت وبرگشت و بهسازی خیابان ۴۰ متری دوم و تغییر و جابجایی خطوط انتقال نفت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با بیان این مطلب گفت: حدود ۱۱ سال می شود که این منطقه با رشد جمعیت خصوصا در شرق ۴۰ متری دوم منطقه کال عیدگاه مواجه است.

وی افزود: با اعلام شرکت خطوط لوله نفت مبنی بر فرسودگی لوله ها و لزوم تجدید و احیای خطوط، هماهنگی های مختلفی از طریق فرمانداری صورت گرفت و شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری با برگزاری جلسات متناوب از سه سال گذشته تاکنون علاوه بر این مهم بر ساماندهی ترافیک منطقه مذکور تاکید کردند.

سخنگوی شهردار سبزوار تصریح کرد: عمده محور خیابان یعنی چیزی بیش از ۲۰ متر؛ محدوده ۳ خط انتقال نفت بود و قسمت باقیمانده سواره رو خیابان در ۲ لاین رفت و برگشت آن هم به صورت تلفیقی نه تفکیکی محسوب می شد که همین امر تصادفات زیادی را در این منطقه بوجود می آورد.

وی ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته طرحی تهیه شد و قرار است در این محدوده که از میدان شهدا آغاز و تا شرکت پخش فراورده های نفتی ادامه دارد، دو باند رفت و برگشت سواره به صورت تفکیکی جهت بهسازی عبور و مرور و کاهش تصادفات منطقه مذکور صورت بگیرد.

قائم مقام شهردار سبزوار با بیان اینکه مسئولان شرکت خطوط لوله نفت شاهرود چندی پیش به سبزوار آمدند و لوله ها را عمق سنجی کردند، خاطرنشان کرد: در فاز نخست جابجایی ۷۷۰ اصله نهال با توجه به فصل خواب درختان با احتیاط و حضور کارشناسان فضای سبز و سپس انتقال به کمربند شرق و پارک استقبال تا ۳ روز اینده صورت می گیرد.

صائمی نسب با اظهار اینکه از ۱۵ فروردین ماه سال آینده جلسات اجرایی وارد فاز عملیاتی شده و حفاری و اجرای لوله گذاری خطوط آغاز می شود، بیان داشت: امید می‌رود با اتمام پروژه های عمرانی تا پایان شهریور سال ۹۴ این طرح آماده بهره برداری شود تا هدیه ای کوچک باشد از سوی مدیریت شهری به اهالی این منطقه از سبزوار.
سخنگوی شهردار سبزوار ادامه داد: همین جا از سعه صدر شهروندان منطقه شهید باهنر که همکاری های لازم را با شهرداری و دیگر دستگاه مرتبط در اجرای این طرح داشتند نهایت تشکر را داشته باشم.

قائم مقام شهردار سبزوار در پایان از همراهی همه دستگاه های اجرایی شهرستان اعم از آب و فاضلاب، برق، مخابرات، شرکت نفت، نمایندگان سبزوار در مجلس، فرمانداری، شورای اسلامی شهر و خصوصا اهالی این منطقه تقدیر کرد.

گفتنی است خیابان ۴۰ متری دوم به علت قرارگیری در حاشیه شهر و تردد حجم بالایی از وسایل نقلیه شاهد تصادفات زیادی بود که امید است با اجرای این طرح مشکلات ترافیکی به صورت محسوسی کاهش یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.