کد خبر : 9629
دیدگاه‌ها برای بهره‌برداری از ۱۲ پروژه عمرانی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهریور 1394 - 18:05
-

بهره‌برداری از ۱۲ پروژه عمرانی در سبزوار

سبزواریان: معاون عمرانی فرماندار سبزوار از بهره‌برداری ۱۲ پروژه عمرانی در دومین روز از هفته دولت خبر داد. محمد کلاته امروز در حاشیه افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل استخر پرورش ماهی، بهره‌برداری گاوداری شیری، بهره‌برداری از پروژه منبع آب شرب روستایی، بهره‌برداری از دو باب ساختمان دهیاری روستایی،

mohammad-kalatehسبزواریان: معاون عمرانی فرماندار سبزوار از بهره‌برداری ۱۲ پروژه عمرانی در دومین روز از هفته دولت خبر داد.

محمد کلاته امروز در حاشیه افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل استخر پرورش ماهی، بهره‌برداری گاوداری شیری، بهره‌برداری از پروژه منبع آب شرب روستایی، بهره‌برداری از دو باب ساختمان دهیاری روستایی، آسفالت راه روستایی، ساختمان راهدارخانه در محدوده بخش مرکزی و ششتمد سبزوار است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه استخر پرورش ماهی در دو روستای برزو و رباط سرپوش در بخش مرکزی سبزوار گفت: پروژه استخر پرورش ماهی در روستای برزو در ابعاد ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان با ظرفیت تولید ۳۰ ماهی در سال ساخته شده است.

معاون فرماندار سبزوار با اشاره به پروژه استخر پرورش ماهی در روستای رباط سرپوش بخش مرکزی سبزوار نیز افزود: این پروژه نیز در ابعاد یک‌هزار و ۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان ساخته و ظرفیت تولید ۱۵ هزار تن ماهی در سال را دارد.

کلاته با اشاره به بهره‌برداری از روکش آسفالت محور روستایی افچنگ-قز از توابع بخش مرکزی سبزوار تصریح کرد: این محور روستایی به طول ۱۶ کیلومتر و اعتبارات آن از محل مشارکت و همیاری مردم تامین شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از آسفالت محور روستایی رباط سرپوش ـ یحیی‌آباد در محور سبزوار ـ ششتمد خاطرنشان کرد: این پروژه روستایی نیز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۶۷ میلیون تومان ساخته و به بهره‌برداری رسید.

معاون عمرانی فرمانداری سبزوار با اشاره به بهره‌برداری از یک باب راهدارخانه در منطقه ششتمد سبزوار با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان گفت: یکی از پروژه‌های مهمی که به بهره‌برداری رسید پروژه گاوداری صنعتی سبزوار با ظرفیت ۲۵ راس گاو شیری بود که با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در روستای رباط سرپوش به بهره‌برداری رسید که ظرفیت تولید روزانه ۱۰۰ شیر و ۷ تن گوشت را دارد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از دو باب ساختمان دهیاری در روستاهای فسنقر و حارث‌آباد از بخش مرکزی سبزوار افزود: این دو ساختمان دهیاری در ابعاد ۱۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون تومان ساخته شده است.

کلاته به بهره‌برداری از دو طرح آبیاری کم فشار در روستاهای فسنقر و یحیی آباد اشاره کرد و افزود: پروژه آبیاری کم فشار در روستای فسنقر بخش مرکزی به وسعت ۱۱۶ هکتار و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که از این میزان بیش از ۱۸ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و بیش از ۲۷ میلیون تومان تامین شده است.

وی افزود: پروژه آبیاری کم فشار در روستای یحیی‌آباد نیز با اعتباری بالغ بر ۱۹۳ میلیون تومان در وسعت ۶۶ هکتار اجرا شده که اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیون تومان آن از محل اعتبارات خودیاری تامین شده است.

کلاته به بهره‌برداری از پروژه منبع آب زمینی در روستاهای خسروجرد و ابارش اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها در ابعاد ۵۰۰ متر مکعب و با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیون تومان ساخته شده که ظرفیت تامین آب اهالی این روستاها را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.