کد خبر : 3163
دیدگاه‌ها برای بهره برداری نخستین زمین روباز ورزشی در جوار مصلی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1393 - 13:14
-

بهره برداری نخستین زمین روباز ورزشی در جوار مصلی سبزوار

سبزواریان.کام: مردادماه امسال بود که خبر ایجاد ۳ زمین روباز ورزشی در وب سایت شهرداری سبزوار درج شد خبری که بر ترویج فرهنگ ورزش همگانی در بین عموم شهروندان و افزایش سرانه ورزشی شهر سبزوار تاکید می کرد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، امروز مسئول تربیت بدنی اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار

سبزواریان.کام: مردادماه امسال بود که خبر ایجاد ۳ زمین روباز ورزشی در وب سایت شهرداری سبزوار درج شد خبری که بر ترویج فرهنگ ورزش همگانی در بین عموم شهروندان و افزایش سرانه ورزشی شهر سبزوار تاکید می کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، امروز مسئول تربیت بدنی اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار خبر از بهره برداری نخستین زمین ورزشی روباز در این شهر داد و گفت: این زمین در جوار مصلی شهر در رشته های والیبال و فوتبال برای عموم شهروندان توسط اداره فرهنگی هنری به بهره برداری رسید.

یداله آزادواری افزود: اداره فرهنگی هنری به جد دنبال ایجاد شرایطی برای ورزش کردن شهروندان است چرا که معتقد است ورزش سبب شادابی در فکر و روحیه جوانان، نوجوانان و عموم شهروندان می شود و در پرکردن اوقات فراغت آنان بدون صرف هزینه های مالی موثر است.

وی گفت: زمین های روباز ورزشی در دو پارک شهربازی و ارم نیز بزودی در دو رشته ورزشی والیبال و بسکتبال خیابانی فعالیت خود را اغاز می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.