کد خبر : 4439
دیدگاه‌ها برای تحول عظیمی در آموزش و پرورش با دریافت مالیات از نهادهای انقلابی بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 - 16:44
-

تحول عظیمی در آموزش و پرورش با دریافت مالیات از نهادهای انقلابی

سبزواریان.کام: نماینده ی مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرایی شدن طرح مصوب مجلس شورای اسلامی مبنی بر دریافت مالیات از نهادهای انقلابی، تحول عظیمی در آموزش و پرورش رخ خواهد داد. رمضانعلی سبحانی فر در جمع مدیران مدارس سبزوار با بیان این مطلب افزود: در صورت

sobhani-eduسبزواریان.کام: نماینده ی مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرایی شدن طرح مصوب مجلس شورای اسلامی مبنی بر دریافت مالیات از نهادهای انقلابی، تحول عظیمی در آموزش و پرورش رخ خواهد داد.

رمضانعلی سبحانی فر در جمع مدیران مدارس سبزوار با بیان این مطلب افزود: در صورت تأیید مصوبه ی مجلس شورای اسلامی توسط شورای محترم نگهبان، این اعتبار به آموزش و پرورش تعلق خواهد گرفت.

وی توجه به آموزش و پرورش را توجه به آینده ی جامعه عنوان کرد و گفت: طرح های عنوان شده در مجلس نشان از توجه این نهاد به آینده ی کشور است.

رمز موفقیت کشورهای توسعه یافته؛ توجه به آموزش و پرورش است

معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان سبزوار نی زدر این جلسه وظایف مهم آموزش و پرورش را انتقال فرهنگ و تربیت نیروی انسانی برشمرد و گفت: رمز موفقیت کشورهای توسعه یافته؛ توجه به آموزش و پرورش است.

احمد برادران با اشاره به بودجه بندی در حال انجام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس توان آن را دارد تا با اقدامات خود حداقل های آموزش و پرورش را تأمین کند.

وی ادامه داد: عدم توجه به آموزش و پرورش یعنی عدم توجه به آینده ی جامعه که این برای هر کشوری بسیار خطرناک است.

شرایط به نحوی است که انگیزه های لازم برای خواسته های معلمان وجود ندارد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز دغدغه های فرهنگیان را مهم برشمرد و گفت: شرایط به نحوی است که انگیزه های لازم برای خواسته های معلمان وجود ندارد.

دکتر مرتضی بینش ادامه داد: طرح رتبه بندی معلمان دیرزمانی است که قابلیت اجرایی دارد ولی هنوز اجرا نشده است.

وی تصریح کرد: در شرایطی که مجلس شورای اسلامی در حال بودجه بندی سال آینده است می تواند با تمهیدات لازم این دغدغه ها را ببیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.