کد خبر : 1649
دیدگاه‌ها برای تدوین طرح جامع ترافیک در شهرداری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 18:26
-

تدوین طرح جامع ترافیک در شهرداری سبزوار

سبزواریان.کام: رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر از تدوین طرح جامع ترافیک در شهرداری سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جلال تعصبی با بیان اینکه در حال حاضر مسئله ترافیک در شهر تبدیل به موضوعی بسیار کلافه کننده شده، گفت: این موضوع در برخی از خیابان های هسته مرکزی شهر به

سبزواریان.کام: رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر از تدوین طرح جامع ترافیک در شهرداری سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جلال تعصبی با بیان اینکه در حال حاضر مسئله ترافیک در شهر تبدیل به موضوعی بسیار کلافه کننده شده، گفت: این موضوع در برخی از خیابان های هسته مرکزی شهر به یک معضل اساسی مبدل شده و قطعا با توجه به افزایش روز افزون حجم خودروها در آینده ای نه چندان دور ما با معضلات بی شمار در این حوزه مواجه خواهیم بود.

وی مهم ترین عامل افزایش بار ترافیکی شهر را عدم توجه به میزان خودرو پذیری شهرها بیان کرد و افزود: بدون در نظر گرفتن ظرفیت شهر و افزایش تعداد خودروها این مهم منتج به ترافیک در شهرها می شود.

تعصبی همچنین اظهار داشت: در راستای روان سازی ترافیک جانمایی و ساخت ۲۰۰ تابلو راهنما صورت گرفته که بعد از نصب کمک قطعا کمک های شایانی به کاهش بار ترافیک در پیک سفرها خواهد کرد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر از در نظر گرفتن سه پارکینگ عمومی در هسته مرکزی شهر نیز خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این عمل در روان سازی ترافیک شهری موثر باشد.

عضو شورای شهر مشکل ترافیک را مشکلی کشوری اعلام کرد و گفت: حل کامل این موضوع مستلزم اعتبار بالایی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.