کد خبر : 11743
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 16:36
-

تشکیل کمیته های شهرداری سبزوار در استقبال از بهار

سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار از تشکیل کمیته های شهرداری در استقبال از بهار و مسافران نوروزی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی اظهار داشت: تعداد ۹ کمیته تخصصی در شهرداری سبزوار ویژه استقبال از بهار ۹۵ تشکیل شده است. وی تصریح کرد: کمیته های امور عمرانی، اطلاعات و

seyed-ali-koshki01سبزواریان: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار از تشکیل کمیته های شهرداری در استقبال از بهار و مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی اظهار داشت: تعداد ۹ کمیته تخصصی در شهرداری سبزوار ویژه استقبال از بهار ۹۵ تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: کمیته های امور عمرانی، اطلاعات و آمار، نظارت و ارزشیابی، هماهنگی امور سازمان ها، پشتیبانی و اسکان، خدمات شهری، مالی، فرهنگی اجتماعی و اطلاع رسانی و امور نمایشگاه ها و ساماندهی دست فروشان از جمله این کمیته هاست.

او گفت: زیباسازی و آماده سازی شهر به منظور استقبال از مسافران نوروزی، ایجاد بستر مناسب برای جذب گردشگر، تامین رفاه و جلب رضایت رضایت مسافران نوروزی و پیش بینی اجرای برنامه های متنوع و پرمحتوا برای گردشگران، از جمله اهداف تشکیل این کمیته هاست.

کوشکی گفت: امسال نیز سعی می شود برنامه های ستاد استقبال از بهار ۹۵ به نحو احسن پیش بینی و برنامه ریزی شود تا در نوروز شهروندان و مسافران شاهد چهره ای متفاوت از شهر باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
hamidreza سه شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵

سانسورچی ها معلومه مزدور شهرداری هستین

سبزواریان.کام سه شنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

تمامی مطالب ارسالی شما دارای توهین‌های بیشمار به مدیران شهرداری می‌باشد.
این گونه مطالب قطعاً موجب شکایت از این رسانه خواهد بود و ما نمی‌توانیم مسئولیت مطالب ارسالی شما را بر عهده داشته باشیم.

نظرات بسته شده است.