کد خبر : 9660
دیدگاه‌ها برای تقدیر از دست اندرکاران کنگره شاهدان قلم و اصحاب رسانه در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 شهریور 1394 - 19:08
-

تقدیر از دست اندرکاران کنگره شاهدان قلم و اصحاب رسانه در سبزوار

سبزواریان: مراسم تقدیر از دست اندرکاران کنگره شاهدان قلم و اصحاب رسانه در محل اردوگاه شهید مطهری آموزش و پرورش سبزوار برگزار شد. به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، احمد یزدی، دبیر کنگره و رئیس ستاد شاهد آموزش و پرورش سبزوار در حاشیه این مراسم به خبرنگار اسرارنامه گفت: با توجه به اینکه در اردیبهشت ماه

shahedan-qalam01سبزواریان: مراسم تقدیر از دست اندرکاران کنگره شاهدان قلم و اصحاب رسانه در محل اردوگاه شهید مطهری آموزش و پرورش سبزوار برگزار شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، احمد یزدی، دبیر کنگره و رئیس ستاد شاهد آموزش و پرورش سبزوار در حاشیه این مراسم به خبرنگار اسرارنامه گفت: با توجه به اینکه در اردیبهشت ماه گذشته ما یادواره بزرگ شاهدان قلم، شهدای معلم و دانش آموز را برگزار کردیم ، تصمیم گرفتیم در یک چنین شبی که آخر هفته دولت و روز تجلیل از شهدای دولت است، از زحمات دست اندرکاران یاواره شهدای اهل قلم تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

وی افزود: دراین مراسم مسئولان شهرستان، ادارات، نهادها و ارگان ها، همکاران فرهنگی و هم اصحاب رسانه که در پوشش خبری هرچه بهتر مراسم به ما یاری رسانیدند حضور یافتند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

یزدی همچنین گفت: از دانش آموزانی که در این کنگره همکاری کردند نیز تقدیر به عمل آمده است.

گفتنی است کنگره بزرگداشت شاهدان قلم، به یاد حدود ۲۰۰ شهید بزرگوار(۴۰ شهید معلم و ۱۶۰ شهید دانش آموز) در اردیبهشت ۹۴ با حضور میهمانان برجسته ای نظیر حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و محمدکفاش مشاور وزیر و مدیرکل شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش و شمار زیادی از مقامات محلی سبزوار برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.