کد خبر : 8421
دیدگاه‌ها برای تقدیر سازمان پارک ها از نیروی انتظامی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 22:05
-

تقدیر سازمان پارک ها از نیروی انتظامی سبزوار

سبزواریان: مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار از نیروی انتظامی دیار سربداران جهت اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارک‌های این شهر تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با اشاره به حضور موثر ماموران نیروی انتظامی در پارک ها و بوستان های سبزوار خصوصا هفته سبزوار، افزود:

hosein-bidiسبزواریان: مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار از نیروی انتظامی دیار سربداران جهت اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارک‌های این شهر تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با اشاره به حضور موثر ماموران نیروی انتظامی در پارک ها و بوستان های سبزوار خصوصا هفته سبزوار، افزود: در واقع نیروی انتظامی با تامین امنیت در پارک ها و بوستان ها، خدمات ویژه ای را به شهروندان در این هفته ارائه دادند و این حضور موجب رضایت عموم مردم شهر شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا خانواده‌ها با حضور در پارک‌ها احساس آرامش داشته باشند و زمان خوبی را خارج از منزل سپری کنند.

بیدی با بیان اینکه نیروی انتظامی به دنبال ایجاد فضایی سالم و پرنشاط برای خانواده‌ها در پارک هاست تا مردم بتوانند نهایت استفاده را از فضای مطبوع پارک و بوستان داشته باشند، گفت: این همراهی مار را در اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری بیش از گذشته ترغیب نموده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.