کد خبر : 1651
دیدگاه‌ها برای تکذیبِ نامه انصراف باشگاه ثامن الحجج و ارسال نامه جدید به وزیر ورزش بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 - 19:34
-

تکذیبِ نامه انصراف باشگاه ثامن الحجج و ارسال نامه جدید به وزیر ورزش

وب سایت رسمی باشگاه ثامن الحجج سبزوار با انتشار نامه ای، خبر انصراف این باشگاه از تمی داری در عرصه ورزش، منتشره در خبرگزاری ایرنا را تکذیب نمود. در این نامه که توسط مهدی آزادمنجیری، مدیریت باشگاه ثامن الحجج سبزوار نوشته شده، این باشگاه حمایت خود از ورزش قهرمانی را اعلام نموده و خواستار بر طرف

Samen-nameوب سایت رسمی باشگاه ثامن الحجج سبزوار با انتشار نامه ای، خبر انصراف این باشگاه از تمی داری در عرصه ورزش، منتشره در خبرگزاری ایرنا را تکذیب نمود.

در این نامه که توسط مهدی آزادمنجیری، مدیریت باشگاه ثامن الحجج سبزوار نوشته شده، این باشگاه حمایت خود از ورزش قهرمانی را اعلام نموده و خواستار بر طرف شدن مشکلات به وجود آمده در هندبال توسط این وزارت خانه است.

متن نامه ی ارسالی باشگاه ثامن الحجج به وزیر ورزش:

جناب آقای گودرزی(دام عزه)

وزیر محترم ورزش و جوانان

سلام علیکم

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به استحضار جنابعالی می رساند این باشگاه وفق سیاست ها و اهداف خود مبنی بر حمایت از امر ورزش و جوانان و تیم داری در ۲۱ رشته ورزشی کماکان حمایت و فعالیت های خود را در رشته های مختلف ورزشی ادامه خواهد داد .

در خصوص مشکلات اخیر در رشته هندبال خواهشمند است رهنمودها و ارشادات اصلاحی خود را در جهت برطرف شدن مسائل به وجود آمده ارائه طریق فرمائید.
ضمنا این باشگاه در خصوص اخبار غیر موثق و کذب از طرف برخی از افراد به دفتر حضرتعالی و خبر درج شده در وب سایت ایرنا در تاریخ یوم جاری کد ۴۱۴۸۴۹۲-۸۱۲۵۳۶۳۴ مبنی بر نوشتن نامه توسط مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج (ع) به آن مقام محترم یا سایر نهادها و ارگان های داخلی و خارجی را کذب محض می داند.
کما اینکه در وب سایت رسمی باشگاه از ابتدای شروع فعالیت سایت تا یوم جاری هیچگونه نامه ای در موارد فوق الذکر وجود ندارد و موید این امر عدم وجود هرگونه امضا، مهر و سربرگ باشگاه و یا هر مطلبی که مبین تحریر نامه توسط مسئولین باشگاه می باشد.
ضمنا حرکت کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در روز پایانی ماه مبارک رمضان و شب بزرگترین عید مسلمین جهان اقدام خداپسندانه ای نبود که انشاء ا… تعالی با مدیریت و درایت حضرتعالی امیدواریم در این لحظات روحانی و ایام فرخنده آن هم بررسی و سامان یابد.

سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جنابعالی را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (ارواحنا له الفداء) از در گاه ایزد منان خواستاریم.

و من الله التوفیق

مهدی آزادمنجیری
مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج(ع)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.