کد خبر : 6716
دیدگاه‌ها برای تیم والیبال شهرداری سبزوار سرگروه شد، نیشابور در خانه باخت بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 - 23:27
-

تیم والیبال شهرداری سبزوار سرگروه شد، نیشابور در خانه باخت

سبزواریان: سرمربی تیم والیبال شهرداری سبزوار گفت: از سری رقابت های لیگ برتر والیبال استان، تیم والیبال کشاورز نیشابور نتوانست از سد تیم شهرداری سبزوار بگذرد و در مقابل این تیم تن به شکست داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، یداله آزادواری اظهار داشت: در این دیدار، که جدال تیم های نایب قهرمان و

volyball01سبزواریان: سرمربی تیم والیبال شهرداری سبزوار گفت: از سری رقابت های لیگ برتر والیبال استان، تیم والیبال کشاورز نیشابور نتوانست از سد تیم شهرداری سبزوار بگذرد و در مقابل این تیم تن به شکست داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، یداله آزادواری اظهار داشت: در این دیدار، که جدال تیم های نایب قهرمان و قهرمان در نیشابور بود، تیم والیبال شهرداری سبزوار؛ قهرمان سال گذشته (نیشابور) را با نتیجه سه بر ۲ از پیش رو برداشت.

وی افزود: در این دیدار تیم والیبال شهرداری در ست های دوم، سوم و پنجم با نتایج ۲۵-۱۸، ۲۵-۲۰ و ۱۵ بر۱۱ از سد حریف خود گذشت و سرگروه، گروه C لیگ والیبال استان خراسان رضوی شد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری سبزوار گفت: تیم کشاورز نیشابور هم توانست در دو ست اول و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۳۹ بر ۳۷ تیم شهرداری سبزوار را شکست دهد.

آزادواری گفت: بدین ترتیب با این پیروزی تیم والیبال شهرداری سبزوار با کسب ۱۵ امتیاز در صدر گروه C لیگ والیبال استان خراسان رضوی قرار گرفت و با اقتدار به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کرد.

وی در پایان از حمایت های دکتر طالبی شهردار سبزوار و بهروز استیری معاون اداری و مالی شهرداری تقدیر کرد.

گفتنی است تیم والیبال شهرداری سبزوار در این دوره از مسابقات با تیم های نیشابور، کاشمر، مشهد و جغتای هم گروه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.