کد خبر : 3079
دیدگاه‌ها برای ثبت‌نام بیش از ۳۰۰۰ نفر در جشنواره چهل چراغ سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1393 - 12:20
-

ثبت‌نام بیش از ۳۰۰۰ نفر در جشنواره چهل چراغ سبزوار

سبزواریان.کام: مسئول نمایندگی کانون‌های مساجد سبزوار از ثبت‌نام بیش از ۳ هزار نفر در جشنواره چهل چراغ با عنوان حفظ ۴۰ حدیث رضوی و تربیت ۴ هزار حافظ علوی خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا رادمان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه استقبال خوبی از سوی همشهریان سبزواری و محبان اهل

40cheraghسبزواریان.کام: مسئول نمایندگی کانون‌های مساجد سبزوار از ثبت‌نام بیش از ۳ هزار نفر در جشنواره چهل چراغ با عنوان حفظ ۴۰ حدیث رضوی و تربیت ۴ هزار حافظ علوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا رادمان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه استقبال خوبی از سوی همشهریان سبزواری و محبان اهل بیت(ع) از این جشنواره صورت گرفته است، اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین‌بار در کشور در این شهرستان برگزار شده که امیدوار هستیم در سال آینده، جشنواره به صورت کشوری و ملی با مدیریت شهرستان سبزوار برگزار شود.

مسئول نمایندگی کانون‌های مساجد سبزوار با بیان اینکه آیین‌نامه استقرار دبیرخانه دائمی این جشنواره در سبزوار در حال تدوین است خاطرنشان کرد: براساس توافقات صورت گرفته این جشنواره در سال آینده با عنوان جشنواره ملی چهل چراغ رضوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمسک جستن به اهل بیت(ع) به عنوان منابع عظیم فیض الهی سبب پیشرفت در ابعاد و حوزه‌های مختلف می شود، تصریح کرد: امروز یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری ترویج مسئله سبک زندگی اسلامی در جامعه است و یکی از منابعی که می‌تواند در این حوزه بسیار مورد توجه قرار گیرد احادیث اهل بیت (ع) است.

رادمان افزود: جشنواره چهل چراغ با هدف اجرای یک برنامه مدون فرهنگی و دینی و رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه ترویج و احادیث اهل بیت (ع) در هر سال برگزار می‌شود.

مسئول نمایندگی کانون‌های مساجد سبزوار با اشاره به اینکه آزمون نهایی جشنواره چهل چراغ در روز جمعه برگزار می‌شود، گفت: این آزمون در شهرستان سبزوار در محل جایگاه نماز جمعه و همزمان در ۶۰ کانون فرهنگی و هنری وابسته به کانون‌های مساجد شهرستان برگزار می‌شود.

رادمان با اشاره به اینکه این آزمون در مراکز و بخش‌هایی که تعداد شرکت کنندگان آن به ۳۰ نفر برسد نیز برگزار می‌شود، یادآور شد: تاکنون بیش از ۵ هزار کتابچه برای حدیث رضوی در سطح شهرستان توزیع شده و علاقه‌مندان نیز برای ثبت‌نام مراجعه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.