کد خبر : 9157
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مرداد 1394 - 9:47
-

جسد مهدیه عارفخانی دختر شش ساله سبزواری کشف شد

سبزواریان: پرده از قتل هولناک مهدیه عارفخانی برداشته شد جسد این دختر شش ساله سبزواری شب گذشته در ۵ کیلومتری محور سبزوار- بردسکن کشف شد. فرمانده انتظامی سبزوار در گفتگو با سبزوار نیوز گفت: با اعلام خبر مفقود شدن این دختر بچه در منطقه صالح آباد به لحاظ حساسیت موضوع دو تیم از پلیس آگاهی

arefkhani01سبزواریان: پرده از قتل هولناک مهدیه عارفخانی برداشته شد جسد این دختر شش ساله سبزواری شب گذشته در ۵ کیلومتری محور سبزوار- بردسکن کشف شد.

فرمانده انتظامی سبزوار در گفتگو با سبزوار نیوز گفت: با اعلام خبر مفقود شدن این دختر بچه در منطقه صالح آباد به لحاظ حساسیت موضوع دو تیم از پلیس آگاهی از ابتدای گزارش وارد کار شدند و با حضور دائم و مستمر شش نوبت فرماندهی انتظامی و روسای پلیس صحنه فقدان بارها بازسازی و بازنگری شد.

سرهنگ هاشمی افزود: قاتل این دختر بچه، پسر عموی وی که نوجوان ۱۷ ساله ای است می باشد وی به دلیل اختلافات خانوادگی چهار سال با مقتول در یک منزل زندگی می کرده است و جالب اینکه هرگز مورد ظن و گمان اولیاء دم از ابتدای گم شدن کودک قرار نگرفته بود.

وی ادامه داد: با کشفیات علمی جرم پرده از این راز هولناک برداشته شد و جلوه پلید این نوجوان مجرم فاش شد بازرسی های متعدد نشان داد روحیات متهم و شخصیت وی امکان انجام عمل مجرمانه جرم را دور از ذهن نمی داند.

سرهنگ هاشمی تجربه خدمتی، پشتکار و حضور مستمر پلیس در صحنه جرم، بررسی میدانی و روش های فنی و علمی را از دلایل عمده کشف این قتل بیان کرد و گفت: شب گذشته این نوجوان به قتل مهدیه عارفخانی اعتراف کرد در بازرسی های صورت گرفته متهم اعلام کرد پس از فقدان، سوژه را به قصد تمایلات شهوانی به بیابان های اطراف شهر هدایت کرده و بعد از ساعتی دختر عموی خود را با خفه کردن به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی سبزوار انگیزه اصلی قتل را تمایلات شهوانی، بی ثباتی شخصیت، عقده های درونی و اختلافات خانوادگی بیان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
mojtaba یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

واقعا آدم نمیدونه چی بگه…
چه دنیای کثیفی داریم….

omran یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

یک دقیقه سکوت برای رویاهای شیرین کودکی ، که هرگز باز نخواهند گشت!

سحر یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

خیلی وحشتناکه…
الهی بمیرم واسه این کودکی که دیگه نیست کنار مادرش باشه… خدایا به مادرش صبر بده

زهرا یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

واقعا چرا ادمای دنیا انقد حقیر شدن ما خودمونیم ک اول خانواده و بعدشم شهرو جامعمونو میسازیم ما ادما نباید انقد خودمونو کوچیک ببینیم که اجازه همچین کارایی به خودمون بدیم دنیای کثیفه اطرافمون حاصل خوده ما ادماست.. نمیگم همه ولی امیدوارم یه روزی بیشتر ادما انسانیت داشته باشن

fateme یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

اول اینک خدا ب خونواده ش صر عظیم عطا کند..
دوما اینک حرفی نمیش گف جز اینک ب امید روزیک ادما قبل اینک
کاری انجام بدن ب عواقب اون فک کنن:-\:'(

SHAHRIYAR یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

واااااااااااااااااااااااااای

سعید یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

خیلی ناراحت شدم خدارحمتش کنه برای شادی روحش صلوات.

زهره دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۱۷

خدا رحمتش کنه…و یه صبر بزرگ به خانواده اش ….هر چند که توی دل این خانواده یه غم عظیم به وجود اومده و جز صبر و توکل به خداوند کاری از دستشون بر نمیاد…

نظرات بسته شده است.