کد خبر : 11776
دیدگاه‌ها برای حضور بیش از ۲ هزار نفر عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 21:02
-

حضور بیش از ۲ هزار نفر عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در سبزوار

سبزواریان: فرماندار سبزوار از حضور بیش از ۲ هزار نفر عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان خبر داد. به گزارش فارس، احمد برادران دوشنبه شب در جلسه توجیهی اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات که در فرمانداری سبزوار برگزار شد، با بیان اینکه یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی انتخابات و مشارکت عمومی مردم در

ahmad-baradaran02سبزواریان: فرماندار سبزوار از حضور بیش از ۲ هزار نفر عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، احمد برادران دوشنبه شب در جلسه توجیهی اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات که در فرمانداری سبزوار برگزار شد، با بیان اینکه یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی انتخابات و مشارکت عمومی مردم در آن است، اظهار کرد: باید از هم‌اکنون زمینه مناسب برای حضور مردم در مشارکت حداکثری انتخابات اسفند ماه ایجاد شود و قطعا با برگزاری انتخابات سالم و منطقی بار دیگر دشمنان نظام مایوس می‌شوند.

وی با بیان اینکه انتخابات بالاترین شاخص سرمایه اجتماعی و تبلوری از سرمایه اجتماعی در هر کشوری است، عنوان کرد: تمامی اعضای هیئت اجرایی انتخابات به عنوان عنصر اصلی در قلب انتخابات هستند که با توجه به مسئولیت‌های مهم آنان باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم به کار گیرند.

فرماندار سبزوار ادامه داد: طبق مصوبات و اطلاعیه‌های ابلاغ شده وزارت کشور ۳۰ تن از معتمدین این شهرستان با برگزاری نشست‌ها و جمع‌بندی نظرات و همچنین با هماهنگی و نظارت کامل هیئت نظارت سبزوار تایید صلاحیت شده‌اند.

برادران با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات همکاری خواهند داشت، یادآور شد: وظیفه اصلی تمامی ناظران و مجریان انتخاباتی امسال فراهم کردن زمینه‌های شرایط مطلوب و عادلانه برای نامزدهای انتخاباتی است و امیدواریم با پیگیری‌ها و اقدامات اساسی هیئت‌های نظارت و اجرایی انتخابات سبزوار شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و با صحت کامل در این شهرستان باشیم.

رئیس ستاد انتخابات سبزوار با بیان اینکه مراحل آموزشی اعضای هیئت اجرایی انتخابات در راستای روانسازی و سلامت انتخابات فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: طبق قوانین مربوط به پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزاری دوره‌های آموزشی انتخابات از سوی ستاد انتخابات کشور پیش‌بینی شده است که آموزش‌های لازم در ارتقا اعضا هیئت اجرایی پیرامون قوانین و آیین نامه‌های مربوط به انتخابات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزش برای اعضای اداری و معتمدین هیئت اجرای طبق قوانین وزارت کشور است، بیان کرد: تعداد ۱۱ هیئت اجرایی در حوزه انتخابی سبزوار بزرگ خواهیم داشت که پنج هیئت شامل شهرستان‌ها و ۶ هیئت نیز شامل بخش‌ها و روستای تابع این شهرستان می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.