کد خبر : 3161
دیدگاه‌ها برای حل مشکل میدان سربداران در دستان شورای همتای استان بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1393 - 13:10
-

حل مشکل میدان سربداران در دستان شورای همتای استان

سبزواریان.کام: نایب رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: اصلاح هندسی میدان سربداران به عنوان بزرگترین مدخل ورودی استان خراسان رضوی، همچنان در انتظار مصوبه شورای همتای استان است. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، اسدالله نورنهنگ با بیان این مطلب افزود: به دلیل برگزاری جلسات شورای همتای استان در مشهد این روند کمی

کمربندی سبزوار

کمربندی سبزوار

سبزواریان.کام: نایب رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: اصلاح هندسی میدان سربداران به عنوان بزرگترین مدخل ورودی استان خراسان رضوی، همچنان در انتظار مصوبه شورای همتای استان است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، اسدالله نورنهنگ با بیان این مطلب افزود: به دلیل برگزاری جلسات شورای همتای استان در مشهد این روند کمی طولانی و سبب شده عملیات اجرایی طرح بعد از گذشت دو سال از تخریب جهت بهسازی و اصلاح هندسی همچنان در انتظار مصوبه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر جلسه ای با مشاور طرح برگزار شد و در آن مقرر گردید که میدان سربداران در دو فاز اجرایی که اتفاقا انجام آن مورد موافقت اعضای شورای همتای استان نیز هست اجرا شود.

نورنهنگ گفت: در این طرح تقاطع مسیر تهران – مشهد و بالعکس به صورت زیرگذر در فاز نخست و پیش بینی فاز دوم نیز از سمت مشهد به اسفراین به صورت زیرگذر مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری سبزوار در اصلاح هندسی میدان سربداران هیچ مشکلی نداشته و آمادگی کامل دارد به محض اخذ مصوبه کار اجرایی این میدان را آغاز کند.

رئیس کمیسیون عمران شهرداری سبزوار بر اجرای پروژه های زیربنایی بزرگ با انجام مطالعات، مشاوران ذی صلاح و نقشه های دقیق از سوی مدیریت شهری تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.