کد خبر : 3110
دیدگاه‌ها برای نورنهنگ: تکمیل طرح های بزرگ عمرانی، اولویت شورای چهارم است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مهر 1393 - 11:49
-

نورنهنگ: تکمیل طرح های بزرگ عمرانی، اولویت شورای چهارم است

سبزواریان.کام: نایب رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: آغاز و تکمیل طرح های زیربنایی و بزرگ عمرانی از اولویت های شورای اسلامی دوره ی چهارم است. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، اسدالله نورنهنگ در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از چندی پیش آغاز طرح های بزرگ و زیربنایی کمربند شرق، کمربند غرب،

nornahangسبزواریان.کام: نایب رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: آغاز و تکمیل طرح های زیربنایی و بزرگ عمرانی از اولویت های شورای اسلامی دوره ی چهارم است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، اسدالله نورنهنگ در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از چندی پیش آغاز طرح های بزرگ و زیربنایی کمربند شرق، کمربند غرب، کمربند شمال، احداث پارک طراوت، پیاده راه کردن خیابان شریعتمداری و تعریض و بهسازی خیابان کاشفی در دستور کار شورا و شهرداری قرار گرفته است.

وی به توضیحاتی در خصوص کمربند شرق پرداخت و گفت: عملیات اجرایی این پروژه۲ هزار و ۷۰۰ متری که در محور جاده قوچان و مشهد قرار گرفته از ابتدای سال ۹۱ آغاز شده و هم اکنون در سال جاری با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی روبرو بوده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سبزوار ادامه داد: در فاز نخست این پروژه اجرای جدول‌کشی، آیلند و آسفالت محور در دستور کار قرار دارد که برای اجرای آن اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی از این پروژه به عنوان یکی از مهمترین و بزرگترین طرح های حوزه مدیریت شهری یاد کرد و گفت: برای اجرای این طرح تاکنون بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار با اظهار اینکه اجرای این طرح با اسفالت بیش از ۱۰ خیابان بزرگ شهر برابری می کند، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح؛ زیباسازی کمربندی، بهبود محیط و جلوگیری از رشد بی رویه حاشیه نشینی، کنترل و هدایت ترافیک وسایط نقلیه سنگین، طراحی و اجرای یک لایه شهری برابر ضوابط شهرسازی و بهسازی بافت شهرسازی شرق شهر در اولویت قرار گرفته است.

نورنهنگ با تاکید بر اینکه عملیات عمرانی پروژه های زیربنایی در کنار دیگر پروژه های شهری در حال انجام است، به جلسه اخیر کمیسیون عمران شورا اشاره کرد و افزود: در این جلسه شهرداری ملزم به اجرای پروژه های مناقصه شده و اجرای عملیات ۳ تقاطع غیر همسطح کمربند شرق، مسیر جاده سیمان کمربند جنوبی و اتصال جاده شنی یا کمربند غرب به جاده اسفراین شد.

وی تصریح کرد: اجرای این چند طرح زیربنایی تقریبا با بهسازی ۵۰ خیابان سبزوار برابری می کند.

نایب رئیس شورای شهر سبزوار همچنین اظهار کرد: تعریض یک و نیم متری و بهسازی پیاده روهای ۲۰ ساله خیابان کاشفی نیز که یکی از پرتردد ترین خیابان های شهر محسوب می شود در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: سیاست شورای چهارم و کمیسیون عمران شورای شهر خروج از پروژه های روزمره و ورود به پروژه های زیربنایی است که نیاز به مطالعات دقیق و گسترده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.