کد خبر : 6544
دیدگاه‌ها برای حل معضل ترافیک سبزوار نیازمند فرهنگ سازی است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 17:10
-

حل معضل ترافیک سبزوار نیازمند فرهنگ سازی است

سیزواریان: رئیس کمیسیمون خدمات شهری سبزوار گفت: راه حل معضل ترافیک شهر سبزوار نیازمند فرهنگ سازی است. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جلال تعصبی در در پاسخ به راهکار حل ترافیک موجود در هسته مرکزی شهر افزود: ترافیک معضلی است که در اکثر شهرهای کشور به وجود آمده و هیچ ضوابطی برای تعداد خودروپذیری

taassobi02سیزواریان: رئیس کمیسیمون خدمات شهری سبزوار گفت: راه حل معضل ترافیک شهر سبزوار نیازمند فرهنگ سازی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جلال تعصبی در در پاسخ به راهکار حل ترافیک موجود در هسته مرکزی شهر افزود: ترافیک معضلی است که در اکثر شهرهای کشور به وجود آمده و هیچ ضوابطی برای تعداد خودروپذیری شهرها وجود ندارد.

وی ادامه داد: در گذشته برای هر سه واحد مسکونی دو واحد پارکینگ اختصاص داده می شد که در حال حاضر این رقم را باید به بیش از یک واحد پارکینگ برای واحدهای مسکونی در نظر گرفته شود.

تعصبی تصریح کرد: بیش از ۷۰درصد از خوردوهای در حال تردد در شهر تک سرنشین هستند که این موضوع سبب ایجاد ترافیک سنگین در خیابان های شهر می شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر سبزوار سرانه استفاده از خدمات حمل ونقل عمومی را پایین دانست و گفت: بیان کرد: تنها افرادی از این خودروهای حمل ونقل عمومی استفاده می کنند که دارای خودروی شخصی نیستند و این امر در جهان مرسوم نیست.

وی ایجاد پارکینگ را تنها راه حلی برای خودروهای ساکن عنوان و خاطر نشان کرد: باید راه حلی برای خودروهای در حال تردد پیداکنیم.

تعصبی همچنین از موافقت با طرح جامع ترافیکی خبرداد و بیان کرد این طرح تنها برای شهرهای بالای ۵۰۰هزار نفر به اجرا درمی آید که با رایزنی ها وتلاش فراوان برای سبزوار نیز به تصویب رسیده است.

رئیس کمیسیمون خدمات شهری سبزوار در ادامه اظهار داشت: شورا در بخشی از امورات دچار روزمرگی شده و باید بیشتر به سمت مسائل کلان شهر حرکت کند.

وی تشریح کرد: مدت زمانی که اعضا در شورای شهر حضور دارند بیشتر به بخش رسیده گی به امورات روزمره مردم طی می شود که این امر سبب شده حدود ۷۰ در صد از حرکت شورا دچار روزمره گی شود.

تعصبی گفت: حدود ۹۵ درصد از مردم به شورا مراجعه نمی کنند که البته حقی برابر با افرادی که روزانه به شورا مراجعه می کنند دارند و باید با اهداف کلا ن وبرنامه ریزی خواسته های تمام جامعه را از شهر براورده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.