کد خبر : 4748
دیدگاه‌ها برای حمایت و تقدیر شورای شهر سبزوار از شهرداری و مدیریت شهری بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1393 - 21:31
-

حمایت و تقدیر شورای شهر سبزوار از شهرداری و مدیریت شهری

سبزواریان: در نطق پیش از دستور جلسه علنی شب گذشته شورای اسلامی شهر سبزوار از برنامه ها و عملکرد شهرداری و مدیریت شهری تقدیر شد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این جلسه که با حضور اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، مهدی مقصودی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر

سبزواریان: در نطق پیش از دستور جلسه علنی شب گذشته شورای اسلامی شهر سبزوار از برنامه ها و عملکرد شهرداری و مدیریت شهری تقدیر شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این جلسه که با حضور اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، مهدی مقصودی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر افزود: گاهی اوقات بیان برخی امور یک امر ضروری به نظر می رسد که باید آن را گفت و تقدیر کرد؛ هرچند که این مهم بدین معنی نیست که همه اقدامات شهرداری بی عیب و نقص است و خالی از ایراد نمی باشد.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر محکم و مصمم از شهردار و تیم همراه وی دفاع و حمایت خواهد کرد، اظهار داشت: بنده به سهم خود بسیار خرسندم که از ابتدای امر با شهردار همراه و به برنامه هایش امید داشته ام.

مقصودی در ادامه از احداث کمربند شرق به عنوان یک طرح عظیم و بی نظیر شهری یاد کرد و گفت: ابعاد تاثیرگذاری احداث و راه اندازی این کمربند را مردم در اینده ای نه چندان دور شاهد خواهند بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سبزوار خاطرنشان کرد: کمربند شرق که نقش بسیار تعییین کننده ای در جلوگیری از گسترش و توسعه افقی شهر، توانمند سازی حاشیه ها و جلوگیری از تردد ماشین آلات سنگین و ترانزیتی از داخل شهر خواهد داشت، علاوه بر مسیر توحید شهر که یکی از مسیر های توسعه یافته شهری است دومین مسیر توسعه یافته در شهر سبزوار خواهد بود.

وی تصریح کرد: این طرح بزرگ که بیشترین انرژی مدیران شهرداری را به خود اختصاص داده متاسفانه در اخبار شهری انعکاس قابل توجهی نداشته که می طلبد شهرداری با انجام برخی تدابیر همچون برگزاری یک تور شهر گردی از پروژه های شهرداری و شهری ماحصل دسترنج شورا و شهرداری را به شهروندان نشان دهد.

عدم بکارگیری نیروی جدید و معکوس شدن بودجه در این زمینه، عدم تخفیف در ابعاد گوناگون در ۸ ماهه اخیر، انتصاب نیروهای جوان در مدیریت میانی شهرداری، نگاه ویژه به سکونتگاه های غیر رسمی و توجه به ابعاد اجتماعی و فرهنگی ان، آموزش همه کارکنان شهرداری و … از جمله دیگر مواردی بود که مقصودی از آن تقدیر کرد.

شهردار سبزوار نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حسن نیت شورای اسلامی شهر ، گفت: قطعا شهرداری نواقص بزرگ و کوچکی دارد که ما به برخی واقف و به برخی آگاه نیستیم اما امید داریم که با تدبیر و همراهی شورا چالش های پیش رو را با همت جهادی بر خواهیم داشت.

دکتر طالبی افزود: اگر همدلی، همفکری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر نبود چه بسا که این ارامشی که هم اکنون در شهرداری ایجاد شده و ما بر آن معتقدیم را نداشتیم.

وی گفت: بارها مطرح کرده ام که ما در شهرداری آسایش نداریم اما با آرامش و سعه صدر انجام امور را به جلو خواهیم برد و قدر این همدلی، همراهی و ارامش را خواهیم دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.