کد خبر : 7662
دیدگاه‌ها برای دانشگاه کردستان؛ دبیر خانه دائمی سکونتگاه‌های غیررسمی کشور بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اردیبهشت 1394 - 23:21
-

دانشگاه کردستان؛ دبیر خانه دائمی سکونتگاه‌های غیررسمی کشور

سبزواریان: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دانشگاه کردستان به عنوان دبیرخانه دائمی کنفرانس سکونتگاه‌های غیررسمی کشور معرفی شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ایزدی با اشاره به برگزاری این کنفرانس در سال آینده در کردستان افزود: در کنفرانس سکونتگاههای غیررسمی تمام کشورهای شرکت کننده تجربه های خود را در این زمینه به

حاشیه نشینیسبزواریان: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دانشگاه کردستان به عنوان دبیرخانه دائمی کنفرانس سکونتگاه‌های غیررسمی کشور معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ایزدی با اشاره به برگزاری این کنفرانس در سال آینده در کردستان افزود: در کنفرانس سکونتگاههای غیررسمی تمام کشورهای شرکت کننده تجربه های خود را در این زمینه به اشتراک خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه این کنفرانس درباره مباحث بین المللی است خواستار بهره مندی از پیشنهادات علمی جامعه نخبگان کردستان در اجرای طرح های توسعه استان شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : دانشگاه کردستان باید در زمینه تهیه طرح های الگویی و بافتهای فرسوده مباحث آموزشی و پژوهشی را دنبال کند.

سبزواریان: پیش از این، مسئولان سبزواری اعلام کرده بودند که سبزوار شهر پایلوت و دبیرخانه دائمی سکونت گاه های غیر رسمی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.