کد خبر : 11162
دیدگاه‌ها برای دستور تحقیقات تازه در پرونده تیراندازی مرگبار پلیس سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آذر 1394 - 23:10
-

دستور تحقیقات تازه در پرونده تیراندازی مرگبار پلیس سبزوار

سبزواریان: به دنبال رد شدن اعتراض ۶ مامور پلیس آگاهی سبزوار به قرار بازداشت موقت، ‌پرونده مجدداً به دادسرای جنایی تهران بازگشت و قاضی دستور تحقیقات تازه‌تری را صادر کرد. به گزارش همشهری، در این حادثه که بامداد دوشنبه ۴ آبان‌ماه و حوالی سه‌راه افسریه تهران رخ داد، ۶ مامور پلیس برای دستگیری یک متهم

سبزواریان: به دنبال رد شدن اعتراض ۶ مامور پلیس آگاهی سبزوار به قرار بازداشت موقت، ‌پرونده مجدداً به دادسرای جنایی تهران بازگشت و قاضی دستور تحقیقات تازه‌تری را صادر کرد.

به گزارش همشهری، در این حادثه که بامداد دوشنبه ۴ آبان‌ماه و حوالی سه‌راه افسریه تهران رخ داد، ۶ مامور پلیس برای دستگیری یک متهم به قتل راه خودروی پرایدی را سد کردند و پس از آن تیراندازی رخ داد که باعث مرگ ۳ نفر از سرنشینان پراید از جمله متهم و برادرش و مجروح شدن فردی دیگر شد.

به دنبال این حادثه، قاضی منافی‌آذر، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت هر ۶ مامور را صادر و برای ۶ متهم قرار بازداشت موقت صادرکرد اما آنها به این قرار اعتراض کردند. در چنین شرایطی پرونده به دادگاه کیفری فرستاده شد اما قضات با بررسی پرونده و تحقیقات انجام شده، اعتراض آنها را رد کردند. پس از آن پرونده مجددا به دادسرای جنایی تهران بازگشت و قاضی دستور تشکیل کمیسیون کارشناسی اسلحه را صادر کرد تا تحقیقات در این پرونده از سرگرفته شده و ابعاد پنهان ماجرا آشکار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.