کد خبر : 6157
دیدگاه‌ها برای دمای هوا به زیر صفر خواهد رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1393 - 14:53
-

دمای هوا به زیر صفر خواهد رسید

سبزواریان: رئیس اداره هواشناسی سبزوار گفت: طی ۲۴ ساعت آینده وضعیت جوی پایدار است و دمای هوا در سبزوار به زیر صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید. به گزارش سبزوارینیوز، محمد عطار سیاح در گفتگویی تلفنی در مورد وضعیت بارش طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان اظهار کرد: طی این مدت حدود ۲۰ میلیمتر بارش در

abgereftegi12سبزواریان: رئیس اداره هواشناسی سبزوار گفت: طی ۲۴ ساعت آینده وضعیت جوی پایدار است و دمای هوا در سبزوار به زیر صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید.

به گزارش سبزوارینیوز، محمد عطار سیاح در گفتگویی تلفنی در مورد وضعیت بارش طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان اظهار کرد: طی این مدت حدود ۲۰ میلیمتر بارش در منطقه رخ داد که بارندگی سال زراعی را به ۶/۱۲۱ دهم میلیمتر رسانده است.

وی افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱/۲۴ میلیمتر بارش و نسبت به میانکین دوره آماری ۳۰ ساله ۲۱ درصد افزایش را نشان می دهد.

سیاح با ابراز خرسندی گفت: خوشبختانه شاهد بارندگی نسبتا خوبی در سبزوار بودیم البته در ایستگاه های دیگر بارش به ۶۰ میلیمتر نیز رسیده است این سیستم در حال گذر از منطقه است اما دو روز آینده مجدد بارندگی خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بارور کردن ابرها حاصل بارندگی های اخبر در منطقه است گفت: این موضوع هیچ تاثیری در بارش روزهای گذشته نداشته این سیستم بارش خارج از کشور وارد منطقه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.