کد خبر : 11631
دیدگاه‌ها برای راه اندازی سامانه الکترونیک ۱۳۷ شهرداری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 - 15:29
-

راه اندازی سامانه الکترونیک ۱۳۷ شهرداری سبزوار

سبزواریان: سرپرست اداره نقشه برداری و GIS شهرداری سبزوار از تهیه سامانه الکترونیک ۱۳۷ شهرداری این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد کامل با اعلام این خبر اظهار داشت: این سامانه توسط مشاوران زبده که نمونه این کار را قبلاً در دو کلان شهر کشور از جمله شهر قم تهیه و

سبزواریان: سرپرست اداره نقشه برداری و GIS شهرداری سبزوار از تهیه سامانه الکترونیک ۱۳۷ شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد کامل با اعلام این خبر اظهار داشت: این سامانه توسط مشاوران زبده که نمونه این کار را قبلاً در دو کلان شهر کشور از جمله شهر قم تهیه و بهره برداری کرده اند، تولید و هم اکنون پس از تهیه سرور مورد نیاز این سامانه توسط شهرداری، آماده نصب و راه اندازی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه یک نرم افزار قابل نصب، بر روی موبایل های دارای سیستم عامل اندروید جهت ارتباط هر چه بهتر و آنلاین بین مردم و شهرداری می باشد.

او اضافه کرد: با نصب سامانه ۱۳۷ بر روی موبایل و اتصال به اینترنت شهروندان عزیز می توانند در هر لحظه و هر جای شهر، در صورت بروز مشکل و یا حادثه ای که مربوط به شهرداری می باشد، با تهیه عکس و الصاق آن به گزارش مورد نظر به شهرداری اطلاع رسانی کنند، همچنین شهروندان عزیز می توانند گزارشات ارسالی خود را نیز پیگیری کنند.

سرپرست اداره نقشه برداری و GIS شهرداری سبزوار گفت: این سامانه دارای قابلیت های دیگری از قبیل پرداخت آنلاین عوارض شهرداری، تولید خبرهای درون شهری توسط شهروندان، تقویم و شرایط آب و هوا نیز می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.