کد خبر : 11841
دیدگاه‌ها برای یکپارچه­ سازی طرح­ های تفصیلی مصوب شهر سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 17:59
-

یکپارچه­ سازی طرح­ های تفصیلی مصوب شهر سبزوار

سبزواریان: سرپرست اداره نقشه برداری و GIS شهرداری سبزوار از یکپارچه­ سازی طرح­ های تفصیلی مصوب شهر سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد کامل با اعلام این خبر گفت: یکپارچه­ سازی طرح­ های تفصیلی مصوب به همراه کلیه طرح­ های آماده سازی شهر در شهرداری سبزوار در حال تهیه و تنظیم

سبزواریان: سرپرست اداره نقشه برداری و GIS شهرداری سبزوار از یکپارچه­ سازی طرح­ های تفصیلی مصوب شهر سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد کامل با اعلام این خبر گفت: یکپارچه­ سازی طرح­ های تفصیلی مصوب به همراه کلیه طرح­ های آماده سازی شهر در شهرداری سبزوار در حال تهیه و تنظیم است و پس از اعلام نظر شورای اسلامی شهر این نقشه به مناطق شهرداری جهت پاسخگویی بهتر ارسال خواهد شد.

وی اظهار داشت: طرح­ های مصوب مربوط به شهر سبزوار از نه طرح به صورت جداگانه تشکیل شده که شامل طرح های تفصیلی سال های ۵۸، ۶۸، ۸۴، شهرک جهاد مصوب سال ۱۳۷۶، اراضی قدیم فرودگاه مصوب سال ۱۳۷۴ و طرح ­های آماده­سازی شمال شهر و توحید شهر شامل فاز اول توحید شهر مصوب سال ۱۳۶۹، فاز دوم توحید شهر مصوب سال ۱۳۷۳، اراضی تیپ ۴۷ سلمان مصوب ۱۳۷۲ و اراضی مسکن مهر می باشد.

او خاطر نشان کرد: لذا با توجه به محدوده هر کدام از این طرح­ ها و ارتباط بین آن­ها شهرداری سبزوار با برگزاری جلسات متعدد در حوزه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری سبزوار و ارائه مستندات مربوط به طرح­ ها و مصوبات کمیسیون ماده پنج و بحث و تبادل نظر با کارشناسان شهرداری و اتخاذ تصمیمات لازم در این خصوص، موفق به تهیه و تنظیم یک نقشه جامع و یک­پارچه از شهر سبزوار شده است.

کامل گفت: پس از تایید نهایی هر نقشه توسط مناطق و معاونت معماری و شهرسازی شهرداری سبزوار، این نقشه­ ها جهت اطلاع مردم شریف سبزوار بر روی سایت شهرداری به آدرس اینترنتی sabzevar.ir قرار می­گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.