کد خبر : 2728
دیدگاه‌ها برای رژه نیروهای مسلح در سبزوار با شکوه خاصی برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 16:55
-

رژه نیروهای مسلح در سبزوار با شکوه خاصی برگزار شد

سبزواریان.کام: در اولین روز از هفته دفاع مقدس و سالروز آغاز جنگ تحمیلی، رژه نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان سبزوار با آیین خاصی برگزار شد. به گزارش ایرنا، یگان های نظامی و انتظامی و گروهان های نمونه بسیج، سپاه و گروه ۴۷ مهندسی سلمان سبزوار روز دوشنبه با اجرای سان و رژه، توان نظامی و

nirohaye-mosalah-rejeسبزواریان.کام: در اولین روز از هفته دفاع مقدس و سالروز آغاز جنگ تحمیلی، رژه نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان سبزوار با آیین خاصی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، یگان های نظامی و انتظامی و گروهان های نمونه بسیج، سپاه و گروه ۴۷ مهندسی سلمان سبزوار روز دوشنبه با اجرای سان و رژه، توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

در رژه نیروهای مسلح و بسیجی شهرستان سبزوار همچنین گروهان های نمونه و واحدهای موتوری از مقابل جایگاه رژه رفتند و بخشی از توانمندی های تجهیزاتی، نظامی و انتظامی خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده تیپ ۴۷ مهندسی سلمان سبزوار در این مراسم گفت: دفاع مقدس در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی توانست معادلات جهانی را برهم زده و تحلیل های مادی پرستان را نقش بر آب کند.

سرهنگ پاسدار محمد آروین افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان دفاع ملت سلحشور ایران اسلامی در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت و شرافت این مرز و بوم، یکی از حساسترین برهه های ملت ایران است که همچون نگینی بر تارک جهان می درخشد.

وی اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس پایداری ملت که برخاسته از روح ایمان و وحدت بود در سایه رهبری امام راحل شکل گرفت و باعث احیای مکتب سازنده اسلام شد.

وی با بیان اینکه سرافرازی و حماسه آفرینی دوران دفاع مقدس پس از گذشت سالیان متمادی اثر خود را بر ذهن نسل های بعد بجا گذارده است، افزود: امروز نیروهای مسلح آماده تر از گذشته گوش به فرمان مقتدای خود در راه دفاع از آرمان های انقلاب و میهن بر عهدی که با شهدا بستیم پایبند هستند.

وی اتکا به خداوند متعال، پیروی از خط ولایت فقیه و وحدت و همدلی را از جمله عوامل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: بایستی از تجربه و روحیه رزمندگان و ایثارگران برای حل مشکلات جاری کشور بهره برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.