کد خبر : 10076
دیدگاه‌ها برای رژه کارکنان بسیجی شهرداری سبزوار به مناسبت هفته دفاع مقدس بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 19:47
-

رژه کارکنان بسیجی شهرداری سبزوار به مناسبت هفته دفاع مقدس

سبزواریان: فرمانده پایگاه بسیج شهید صالح آبادی شهرداری سبزوار از برگزاری رژه کارکنان بسیجی شهرداری سبزوار به مناسبت “هفته دفاع مقدس” در این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید امیر عمادی نیا با اعلام این خبر اظهار داشت: مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس که در امروز

سبزواریان: فرمانده پایگاه بسیج شهید صالح آبادی شهرداری سبزوار از برگزاری رژه کارکنان بسیجی شهرداری سبزوار به مناسبت “هفته دفاع مقدس” در این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید امیر عمادی نیا با اعلام این خبر اظهار داشت: مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس که در امروز سه شنبه۳۱ شهریورماه از ساعت ۹ صبح در مسیر چهارراه بیهق برگزار شد، با حضور حداکثری کارکنان بسیجی و ولایی مدار شهرداری سبزوار در رژه مواجه شد.

وی اظهار داشت: در این مراسم پرسنل این سازمان همسو و همپا با بسیجیان نهادهای دولتی، سازمانهای تابعه و مناطق شهرداری، اقتدار، انسجام و آمادگی همه جانبه خود را برای مقابله با تهدیدات دشمنان و دفاع از انقلاب و نظام و کشور در کنار نیروهای مسلح به نمایش گذاشتند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید صالح آبادی شهرداری سبزوار گفت: در این مراسم ۱۵۰ نفر از پرسنل بسیجی شهرداری حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.