کد خبر : 9948
دیدگاه‌ها برای شهرداری سبزوار به استقبال ماه مهر و هفته دفاع مقدس می رود بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهریور 1394 - 10:42
-

شهرداری سبزوار به استقبال ماه مهر و هفته دفاع مقدس می رود

سبزواریان: چهل و دومین جلسه کارگروه تخصصی خدمات شهری به منظور بررسی و تصمیم گیری فرا رسیدن ماه مهر، ایام بازگشایی مدارس، مراکز آموزش عالی و هفته دفاع مقدس در قالب “طرح استقبال از مهر” در محل شهرداری سبزوار تشکیل جلسه داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار ، معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار در

esteghbal-az-mehr-shahrdari01سبزواریان: چهل و دومین جلسه کارگروه تخصصی خدمات شهری به منظور بررسی و تصمیم گیری فرا رسیدن ماه مهر، ایام بازگشایی مدارس، مراکز آموزش عالی و هفته دفاع مقدس در قالب “طرح استقبال از مهر” در محل شهرداری سبزوار تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار ، معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار در این جلسه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، مطالبی در خصوص لزوم تدوین برنامه ها، فعالیت های مربوطه و ایجاد هماهنگی های لازم جهت ارائه مطلوب خدمات شهری در برگزاری باشکوه دو مناسبت فوق بیان کرد.

سید علی کوشکی در ادامه افزود: با نزدیک شدن به ماه مهر و آغاز فصل مدارس و هفته دفاع مقدس، سازمان های تابعه شهرداری برای استقبال از این ماه برنامه‌ها و طرح‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: جلوگیری از انجام حفاری ها تا نیمه اول مهرماه و سالم سازی سطوح حرکت در معابر پیاده عبور دانش آموزان ، تامین خودروهای حمل و نقل دانش آموزان (سروس مدارس) و نظارت و کنترل مستمر برروند فعالیت آنها، توسط گشت های مشترک سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی و پلیس راهور، برگزاری طرح ۷ روز هفت مدرسه ایمن با همکاری سازمان‌آتش نشانی و آموزش و پرورش ، آب پاشی خیابان ها و معابر اصلی محدوده مدارس روز اول مهر توسط سازمان خدمات موتوری از جمله برنامه های اجرایی به مناسبت آغاز سال تحصیلی می باشد.

او با اشاره به انجام خط کشی بلوک عابرپیاده در مقابل مدارس نیز تصریح کرد: مهمترین اقداماتی که می‌توان برای افزایش ایمنی دانش‌آموزان انجام داد، در دستور کار این معاونت است که امیدواریم با ارائه این خدمات و همکاری تمام شهروندان در افزایش ایمنی دانش آموزان گام موثری برداریم.

کوشکی آذین بندی سردر شهرداری، مناطق و سازمان های تابعه در طول هفته دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری زیارت عاشورا در آن محل، برپایی ایستگاه های ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت در پارک های ارم، شهربازی و شهدای گمنام در طول هفته دفاع مقدس و برگزاری پیاده روی بسیجیان شهرداری و سازمان های تابعه تا مزار شهدای گمنام را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید صالح آبادی شهرداری سبزوار هم به تشریح برنامه های پایگاه در هفته دفاع مقدس پرداخت و رژه گردان بسیجیان شهرداری در ۳۱ شهریور ماه، فراخون حلقه های صالحین، مراسم بزرگداشت و تجلیل از ایثارگری های رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثارگری شاغل در شهرداری را از جمه این برنامه ها ذکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.