کد خبر : 11363
دیدگاه‌ها برای زنگ سربداران در ۲۸۷ مدرسه شهرستان به صدا در آمد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آذر 1394 - 20:40
-

زنگ سربداران در ۲۸۷ مدرسه شهرستان به صدا در آمد

سبزواریان: با حضور معاون استاندار و فرماندار سبزوار و همزمان با مدارس سراسر استان، زنگ سربداران در ۲۸۷ مدرسه این شهرستان نواخته شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد برادران در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهری، مدیران مدارس و روسای دانشگاه های شهرستان برگزار شد؛ با اشاره

zang-sarbedaran01سبزواریان: با حضور معاون استاندار و فرماندار سبزوار و همزمان با مدارس سراسر استان، زنگ سربداران در ۲۸۷ مدرسه این شهرستان نواخته شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد برادران در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهری، مدیران مدارس و روسای دانشگاه های شهرستان برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره سربداران اظهار کرد: این مراسم یاد آور مجاهدت و ایثارگری مردان و زنانی است که با تمسک بر آموزه های قیام عاشورا در برابر حکام ستمگر ایستادند.

وی افزود: شیعی بودن این قیام از مهمترین ابعاد آن است که سبب شده تا یاد و نام سربداران در طول تاریخ جاودانه بماند.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه امروز ما وظیفه مهمی در شناساندن این قیام تاریخی و ابعاد مهم آن در بین دانش آموزان داریم گفت: امیدواریم برگزاری این کنگره بتواند گامی بزرگ در شناخت ابعاد تاریخی این قیام برای فرزندانمان بردارد.

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم پیام مدیرکل آموزش و پرورش نیز قرائت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.