کد خبر : 9961
دیدگاه‌ها برای ساختمان آمفی تئاتر پارک سلامت تکمیل می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهریور 1394 - 17:12
-

ساختمان آمفی تئاتر پارک سلامت تکمیل می شود

سبزواریان: معاون عمران شهرداری سبزوار از آغاز عملیات اجرایی تکمیل ساختمان آمفی تئاتر پارک سلامت طی دو هفته آینده خبر داد. به گزرش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب افزود: این طرح شامل نماسازی، نازک کاری داخلی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی می شود . وی در ادامه به طرح های عمرانی شهرداری

سبزواریان: معاون عمران شهرداری سبزوار از آغاز عملیات اجرایی تکمیل ساختمان آمفی تئاتر پارک سلامت طی دو هفته آینده خبر داد.

به گزرش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب افزود: این طرح شامل نماسازی، نازک کاری داخلی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی می شود .

وی در ادامه به طرح های عمرانی شهرداری سبزوار اشاره کرد و اظهار داشت: طرح های عمران شهری سبزوار همچنان به قوت خود باقی است و در نیمه دوم سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

صائمی نسب یکی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌ها اداره عمران توسعه طرح‌های عمرانی در سبزوار است، ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در این مسیر موفق باشیم باید کمبودها و نیازها را در این شهر شناسایی کرده و در زمان‌بندی مشخص طرح‌های عمرانی را در این شهر با توسعه بیشتر همراه کنیم.

معاون عمران شهرداری سبزوار تمامی امکانات و توان فنی ، مهندسی و اجرایی شهرداری برای تداوم توسعه پایدار و زیربنایی در سال جاری بسیج خواهند شد.

وی با بیان اینکه توسعه زیربنایی سبزوار اولویت اصلی شهرداری به شمار می رود، گفت: شهرداری در سال جاری برنامه ریزی های کلان عمرانی و نیز اجرای طرح های بزرگ عمران شهری را در دستور کار داشته و با جدیت هر چه تمامتر به دنبال تحقق آن خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.