کد خبر : 12261
دیدگاه‌ها برای سال ۹۵ سال توسعه شهری: اجرای بیش از ۲۷۰ طرح عمرانی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 22:43
-

سال ۹۵ سال توسعه شهری: اجرای بیش از ۲۷۰ طرح عمرانی در سبزوار

سبزواریان: ذی حساب و مسئول امور مالی شهرداری سبزوار از اجرای ۲۷۸ طرح عمرانی در سال آینده در این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید عباس شبیری با بیان اینکه مبلغ بودجه سال آینده شهرداری اعتباری بالغ بر ۲۴۷ میلیارد تومان است، افزود: سال ۹۵، قطعا سال توسعه شهری خواهد بود

shobeiri01سبزواریان: ذی حساب و مسئول امور مالی شهرداری سبزوار از اجرای ۲۷۸ طرح عمرانی در سال آینده در این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید عباس شبیری با بیان اینکه مبلغ بودجه سال آینده شهرداری اعتباری بالغ بر ۲۴۷ میلیارد تومان است، افزود: سال ۹۵، قطعا سال توسعه شهری خواهد بود و شهرداری با همه تلاش و همت برای احقاق آن کوشش خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: بودجه تلفیقی سال ۹۵ شهرداری سبزوار با توجه به تصویب شورای اسلامی شهر و تایید کارگروه انطباق فرمانداری توسط شهردار براساس ماده ۷۶ قانون شهرداری ها برای اجرا از ابتدای سال جدید به کلیه دوایر و سازمان های تابعه ابلاغ خواهد شد.

او اضافه کرد: لایحه بودجه تلفیقی سال ۹۵ شهرداری سبزوار که تدوین آن براساس ماده ۲۵ آیین نامه مالی شهرداری ها از دوازدهم آذرماه امسال آغاز و در شانزدهم دی ماه به اتمام رسید به استناد ماده ۶۷ قانون شهرداری ها پیش از موعد مقرر به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

شبیری بیان داشت: پس از جلسات مکرر و نهایتا تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه به صحن علنی شورا راه پیدا کرد که پس از برگزاری چندین جلسه با دستور کار بودجه شهرداری و سازمان های تابعه با اکثریت آرا به تصویب رسید.

ذی حساب و مسئول امور مالی شهرداری سبزوار تصریح کرد: این مهم با کارشناسی دقیق و نگاه تعاملی مجموعه فرمانداری در کارگروه انطباق بودجه سال ۹۵ شهرداری با دارا بودن ۱۱ تبصره و ۷۲ بند و با اجرای ۲۷۸ پروژه عمرانی مورد تصویب قرار گرفت.

او یادآور شد: بودجه سال ۹۵ شهرداری با تاکید بر سیاست اقتصاد مقاومتی بر مبنای فعال سازی کلیه امکانات، منابع مالی، انسانی و مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای پرژه ها، رعایت الگوی مصرف، اصلاح نظام درآمد، تقویت منابع پایدار، بهبود نظام یکپارچه و هوشمندسازی اطلاعات با تاکید بر برنامه ریزی و مدیریت شهری صورت گرفت.

شبیری گفت: با توجه به بخشنامه و دستورالعمل های تنظیم بودجه در قالب هزینه های جاری و عمرانی در برنامه های توسعه شهری، دفع آب های سطحی، حمل و نقل، تاسیسات حفاظتی، بهبود محیط شهری، ایجاد اماکن فرهنگی، ورزشی، توریستی منظم به تبصره هایی جهت شفاف سازی برنامه مالی یکساله شهرداری تنظیم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.