کد خبر : 4390
دیدگاه‌ها برای ساماندهی تابلوهای راهنمای مسیر شهر سبزوار اجرایی می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1393 - 15:20
-

ساماندهی تابلوهای راهنمای مسیر شهر سبزوار اجرایی می شود

سبزواریان.کام: شهرستان سبزوار در منتهی الیه غربی خراسان رضوی و در جایگاه اصلی ترین دروازه ورودی این استان قرار گرفته است. این شهر سالانه میزبان عبور و مرور میلیون ها مسافر و زائر بارگاه حرم رضوی است که از مسیر تهران به مشهد تردد می کنند. این شهرستان همچنین در مسیر جاده قدیم ابریشم و

کمربندی سبزوار - تابلوهای شکسته و نا زیبا

کمربندی سبزوار – تابلوهای شکسته و نا زیبا

سبزواریان.کام: شهرستان سبزوار در منتهی الیه غربی خراسان رضوی و در جایگاه اصلی ترین دروازه ورودی این استان قرار گرفته است. این شهر سالانه میزبان عبور و مرور میلیون ها مسافر و زائر بارگاه حرم رضوی است که از مسیر تهران به مشهد تردد می کنند. این شهرستان همچنین در مسیر جاده قدیم ابریشم و جاده ترانزیتی آسیای میانه قرار گرفته و همه روزه شاهد عبور خودروهای سنگینی است که به قصد آسیای میانه از این شهرستان عبور می کنند. با توجه به عبور میلیون ها مسافر و ترانزیتی بودن سبزوار نیاز است که تابلوهای راهنمای مناسبی که بعضا به زبان انگلیسی باشد تعبیه شود. در حال حاضر سبزوار فاقد این تابلوهاست و می طلبد که شهرداری سبزوار و دستگاه های متولی اقدامی مناسب انجام دهند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، مسئول حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری سبزوار در این رابطه گفت: چندی است که ساماندهی تابلوهای راهنمای مسیر شهر سبزوار مصوبه شورای همتای استان را اخذ کرده و فعلا در حال گذراندن مراحل تصویب در شورای اسلامی شهر سبزوار است.

فواد سحابی با بیان اینکه نصب تابلوهای راهنمای مسیر به زبان انگلیسی برای شهر تاریخی و فرهنگی سبزوار در این طرح لحاظ شده است، افزود: این طرح در سه فاز اجرایی مورد تصویب شورای همتای استان قرار گرفت که در فاز نخست آن تعداد ۶۳ تابلو سطح شهر ساماندهی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در حال منتظر تصویب طرح در شورای اسلامی شهر سبزوار هستیم، اظهار داشت: به محض تصویب کلیه تابلوهای راهنمای مسیر شهر سبزوار به دو زبان فارسی و انگلیسی اجرایی می شود.

سحابی دستیابی آسان به مکان های مختلف شهر و جلوگیری از افزایش بار ترافیکی به دلیل سردر گمی مسافران و شهروندان برای یافتن مسیر درست را از مزایای اینگونه تابلوها بیان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.