کد خبر : 10166
دیدگاه‌ها برای سرمایه گذاری صنعتی در سبزوار افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مهر 1394 - 18:04
-

سرمایه گذاری صنعتی در سبزوار افزایش یافت

سبزواریان: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار از رشد ۱.۹ برابری سرمایه گذاری صنعتی در این شهرستان طی نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. علی امیدبخش در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت ۳۰ فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه ثابت ۸۶۴ میلیارد ریال و ایجاد

shahrak-sanaati01سبزواریان: رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار از رشد ۱.۹ برابری سرمایه گذاری صنعتی در این شهرستان طی نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

علی امیدبخش در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت ۳۰ فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه ثابت ۸۶۴ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۵۵۹ نفر در سبزوار صادر شد.

وی گفت: در مدت مزبور شاهد رشد ۱.۵ برابری اشتغال در این شهرستان بودیم.

وی اظهار کرد: در نیمه نخست پارسال ۲۷ فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری ۴۶۲ میلیارد ریال و اشتغال ۳۸۶ نفر صادر شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار افزود: با وجود مشکلات و رکود حاکم بر بازار رشد مثبت و قابل قبول در بخش صنعت شهرستان سبزوار وجود داشته و نگاه مردم و سرمایه گذاران به صنعت به عنوان اشتغال پایدار نگاه مثبت تر شده است.

وی با قدردانی از حمایت و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان ادارات با سرمایه گذاران گفت: وجود مزیت ها، قابلیت ها و زیرساخت ها در این شهرستان فرصت مغتنمی برای سرمایه گذاران در بخش صنعت و معدن فراهم کرده است.

امیدبخش وجود دو شهرک صنعتی، قرار گرفتن در مجاورت جاده های اصلی و تردد زائرین حضرت ثامن الحجج (ع) ، وجود فرودگاه و زیرساخت های توسعه ، وجود دانشگاه های متعدد و نیز نیروی متخصص و تحصیل کرده را از جمله مزایای شهرستان سبزوار برای سرمایه گذاری برشمرد.

وی با اشاره به جایگاه صنعت در سبزوار اظهار کرد: این شهرستان با توجه به توان معدنی، کشاورزی و زیر ساخت های موجود می تواند جایگاه خود را در حوزه صنعت ارتقا دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.